با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

مدیحه‌سرایی محمود کریمی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت+ فیلم

آیین بزرگداشت شهدای خدمت با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و نمایندگانی از کشور‌های دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد و مداح اهل بیت (ع) به مرثیه‌خوانی پرداخت.
کد خبر: ۶۶۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ - 25May 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، آیین بزرگداشت شهدای خدمت با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان لشکری و کشور و نمایندگانی از کشور‌های دیگر امروز (شنبه، پنجم خرداد) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم قرّاء و مداحان زیادی از جمله کریم منصوی، محمدرضا طاهری و محمود کریمی نیز حضور داشتند و به قرائت و مرثیه‌خوانی پرداختند.

فیلمی از نوحه‌خوانی و عزاداری «محمود کریمی» مداح اهل بیت (ع) از این مراسم منتشر شده است.

او در این مرثیه‌خوانی ابتدا به زمان شهادت آیت‌الله رئیسی اشاره کرد که روز ولادت امام رضا (ع) اتفاق افتاد و همچنین بخشی از روضه حضرت عباس (ع) را هم خواند.

گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور به‌همراه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان روز گذشته (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت) حین سفر به تبریز برای ماموریت کاری طی فرود سخت بالگرد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها