حزب‌الله لبنان:

تشییع میلیونی پیکر «شهید رئیسی» دشمنان ایران را شوکه کرد

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان گفت: تشییع میلیونی پیکر آیت‌الله رئیسی دشمنان ایران را که روی جدا کردن ملت از نظام اسلامی این کشور و آرمان فلسطین حساب کرده بودند، شوکه و ناامید کرد.
کد خبر: ۶۶۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ - 25May 2024

تشییع میلیونی پیکر شهید رئیسی دشمنان ایران را شوکه کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ «محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان در سخنانی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با وجود مصیبت بزرگی که به آن دچار شد، با اجرای قانون اساسی خود خلاء موجود را پر می‌کند. ایران دارای قانون و ساختار موسساتی است و چیزی به نام خلأ در آن وجود ندارد.

وی تشییع میلیونی پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر همراهان وی را شوکی بزرگ برای دشمنان ایران و یک همه‌پرسی در اعلام وفاداری ملت ایران به دولت و نظام اسلامی این کشور و ولایت فقیه دانست و تاکید کرد که پیام دوم این حضور حمایت مردم از آرمان فلسطین و ثبات قدم ایرانی‌ها در دفاع از این آرمان است.

یزبک همچنین به عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان در روز ۲۵ می‌ سال ۲۰۰۰ اشاره و سالروز شکست دشمن صهیونیستی در لبنان را به حامیان مقاومت تبریک گفت.

این عضو ارشد حزب‌الله تاکید کرد: آزادی جنوب لبنان پایه‌گذار پیروزی‌های متراکمی شد که تا زمان «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» ادامه پیدا کرده و عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. در سال جاری این روز با جنگ حزب الله لبنان با دشمن صهیونیستی در جبهه شمالی این رژیم مصادف شده که باعث انزوای تل‌آویو شده و پیامد‌های میدانی خاص خود را دارد، مبنی بر اینکه پشتیبانی جبهه غزه هرگز تا زمان توقف جنگ متوقف نخواهد شد و دشمن باید از ارتکاب هر حماقتی که باعث غافلگیر شدن آن می‌شود؛ خودداری کند.

شیخ «علی خطیب» نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز گفت: ایران صداقت و اخلاص خود در مورد مسائل مربوط ما به ویژه در لبنان و فلسطین را با کمک‌های سخاوتمندانه و حمایت‌های بی‌دریغ خود نشان داده و هرگز در مورد پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها به کنسولگری خود در دمشق تردید به خود راه نداد و کمترین حد قدرشناسی ما این است که در مشکلی که در شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید این کشور و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و همراهان آنها دامن این کشور را گرفته، با آنها ابراز همدردی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها