مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی:

آیت‌الله رئیسی با الگوگیری از سیره سپهبد سلیمانی به مردم خدمت می‌کرد

شرافتی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با سیره و روش سپهبد «قاسم سلیمانی» به مردم خدمت کرد و آسمانی شد.
کد خبر: ۶۶۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ - 26May 2024

قدرشناسی مهاجرین مهمانشهر تربت جام از شهید جمهوربه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، مهاجرین خارجی و پناهندگان مستقر در مهمانشهر تربت جام با برپایی محفل قرآنی و عزاداری؛ خادم الرضا(ع) و خادم ملت ایران؛ آیت‌الله شهید «سید ابراهیم رئیسی» را مورد تکریم و قدرشناسی قرار دادند.

در این مراسم، «حسین شرافتی» مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان ضمن گرامیداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش درحادثه سقوط بالگرد در جنگل «دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا طی سخنانی اظهار داشت: شهید رئیسی خدمتگزاری دلسوز، مردمی و خستگی‌ناپذیر بود که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم ایران کرد.

شرافتی با قدردانی از ابراز همدردی و محبت مهاجرین افغانستانی نسبت به رئیس‌جمهور شهید ایران افزود: خدمتگزاری شهید رئیسی به مهاجرین افغانستانی و رفع مشکلات آنان و مسلمانان منطقه و جهان موجب شد تا دولت‌ها و مسلمانان جهان در سوگ شهدای خدمت، عزای عمومی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی به افغانستان که گرفتار بحران‌های طبیعی و تروریستی است، کمک‌های بسیاری کرد و در امداد به مردم افغانستان در وقوع زلزله نیز کوتاهی نکرد.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی یادآور شد: در مراسم تشییع شهید خستگی‌ناپذیر؛ آیت‌الله رئیسی از هر گروه و جناحی آمدند و این شهید جمهور محبوب را که در راه خدمت به مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کرد، تا خانه ابدی همراهی کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه سیدالشهدای خدمت با سیره و روش سپهبد «قاسم سلیمانی» به مردم خدمت کرد و آسمانی شد، در پایان صحبت خود تأکید کرد: شهید رئیسی کشور را ریل‌گذاری کرد، به همین خاطر انتظار می‌رود که رئیس‌جمهور آینده نه تنها مردمی باشد بلکه بایستی با همان سیره و منش کار کند، زیرا کشور به خدمتگزارانی واقعی مثل ایشان نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها