جانشین منطقه پدافند هوایی شمالشرق کشور:

آیت‌الله رئیسی همواره بر وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان تاکید می‌کرد

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی همواره بر وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان تاکید می‌کرد و ملت شریف ایران با حضور یکپارچه خود در تشییع این عالم بزرگ، درس وحدت و همدلی را به همگان داد، لذا ما نیز باید با همبستگی در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام برداریم.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸ - 26May 2024

آیت‌الله رئیسی همواره بر وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان تاکید می‌کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمالشرق کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان پدافند هوایی در مسجد امام حسن(ع) این منطقه برگزار شد، طی سخنانی اظهارداشت: تبیین زحمات شهدای خدمت برای عموم مردم یک امر بسیار حیاتی است و برگزاری مراسم‌های باشکوه مردمی در این زمینه باعث می‌شود در این مهم توفیقات عظیمی حاصل شود.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت شهدای خدمت و در رأس آنها؛ آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور شهید ایران راه این عزیزان را با قدرت ادامه می‌دهیم، افزود: با شهادت این شهیدان؛ راه خدمت به ملت ایران بیش از پیش افزایش می‌یابد و بدون شک اقتدار و سربلندی ایران اسلامی، رفاه و رضایت عموم مردم ایران را در پی خواهد داشت.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمالشرق کشور در این مراسم با اشاره به برخی ابعاد شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان گفت: تواضع، فروتنی و خدمت به محرومان از مهمترین ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید ایران بود. شهید رئیسی و همراهانش نمونه بارز خادمان مخلصی بودند که در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی افزود: همه مسئولان با الگو گرفتن از تلاش و همت شهدای راه خدمت؛ باید مجاهدانه و عزتمندانه در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران قدم بردارند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی در پایان صحبت خود با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی همواره بر وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان تاکید می‌کرد، در ادامه یادآور شد: ملت شریف ایران با حضور یکپارچه خود در تشییع این عالم بزرگ، درس وحدت و همدلی را به همگان داد، لذا ما نیز باید با همبستگی در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام برداریم چراکه بر اساس بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایرا این حضور، مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها