استاندار اصفهان:

تواضع و فروتنی آیت‌الله رئیسی منحصر به فرد بود

مرتضوی با اشاره به ویژگی‌های شهید رییسی، گفت: تواضع و فروتنی آیت‌الله رئیسی منحصر به فرد بود.
کد خبر: ۶۶۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ - 25May 2024

تواضع و فروتنی آیت‌الله رئیسی منحصر به فرد بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان، امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت شهید رییسی و شهدای خدمت که از سوی اصحاب رسانه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم ضایعه بزرگ برای مردم جبران شود زیرا آیت‌الله رئیسی تراز ریاست جمهور را چندین پله ارتقا داد.

وی به ویژگی‌های شهید رییسی اشاره و تصریح کرد: از زمانی که رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را شناختم متفاوت از سایرین این عالم وارسته در قلب و جان من حلول کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی تراز ریاست جمهوری را چندین مرتبه ارتقاء داد، اضافه کرد: در سالهای گذشته دشمن بسیار تلاش کرد تا ایشان را به نحو دیگری به مردم معرفی کند و یکی از مظلومیت‌های شهید جمهور دکتر رئیسی نیز همین بود که فضائل و ویژگی‌های‌شان به درستی در جامعه تبیین و معرفی نشد.

دکتر مرتضوی ادامه داد: آیت الله رئیسی ذره ذره وجودشان برای مردم بود و دشمن نیز بر این موضوع واقف بود و تلاش می‌کرد مردم را از این شخصیت والامقام دور کند‌.

وی ادامه داد: در ایامی که در آستان قدس رضوی محضر شهید جمهور دکتر رئیسی بودیم بارها از ایشان شنیدیم که هرکجا که قلب یک انسانی برای معارف اهل بیت(ع) و امام رضا (ع) می‌تپد آنجا مرز مأموریتی ما در آستان قدس رضوی است.

استاندار اصفهان گفت: یکی از طرح‌های ایشان طرح خادمیاری بود که مردم دلداده به امام رئوف از هر کجا می‌توانستند خود را در قالب این طرح به آستان مقدس امام رضا(ع) متصل کنند.

 مرتضوی غم از دست دادن رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی را وصف ناپذیر عنوان کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امیدواریم خداوند متعال به ما صبر و راهی برای جبران خدمات بی‌وقفه و شبانه روزی آیت الله شهید رئیسی را باز کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها