رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا:

«شهید رئیسی» با تمامی توان در خدمت مردم بود

سردار «شیرازی» گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تا آخرین نفس و با تمامی توان در خدمت مردم بود و در جهت رفع مشکلات کشور تلاش کرد.
کد خبر: ۶۶۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ - 26May 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی عزیز و همراهان او در مسیر نورانی و صراط مستقیم حرکت می‌کردند.

سردار شیرازی افزود: شهید رئیسی نشانه‌ای از ماهیت انقلاب شکوهمند اسلامی بود و نشان‌دهنده راهی است که امام بزرگوار پیش روی ما قرار دادند.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا اضافه کرد: الحمدلله روزنه‌های خوبی در زمینه حل مشکلات کشور گشوده شده است و شهید رئیسی هم تا آخرین نفس با تمامی توان در این مسیر اقدام کرد.

امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش هم در جمع خبرنگاران گفت: روایتی شنیده بودم که رئیس جمهور شهید قبل از انقلاب به بندرعباس رفته بود. در آنجا یک کشتی نیروی دریایی بود که نظامیان در آنجا استراحت می‌کردند. این کشتی یک سینما داشت که شهید رئیسی عبارت «مرگ بر شاه» را بر عکس روی پرده سینما می‌نویسد.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ که شهید رئیسی به بندر جاسک آمده بود، خدمت ایشان ماجرای پرده سینما را عرض کردم و ایشان خیلی متعجب شد و خیلی برای او جذاب بود که من این ماجرا را می‌دانستم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار