فرمانده نیروی قدس سپاه:

«شهید رئیسی» افتخار دولتمردان جهان اسلام است

سردار «قاآنی» با نگارش دلنوشته‌ای در دفتر یادبود معاونت امور مجلسِ دولت عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، افتخار دولتمردان ایران اسلامی و جهان اسلام است.
کد خبر: ۶۶۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷ - 27May 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه دور جدید مجلس شورای اسلامی دلنوشته‌ای در دفتر یادبود معاونت امور مجلس دولت در مجلس شورای اسلامی نوشت.

شهید رئیسی افتخار دولتمردان جهان اسلام شد

متن این دلنوشته به شرح زیر است:

باسمه تعالی
افتتاح دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی انجام شد که از یک طرف، کشور در سوگ خدمتگزاری نمونه، سید شهداء مردان میدان خدمت، به مردمان بی‌نظیر و مردی [بود] که در همه مراحل زندگی و مسئولیت در مسیر مستحکم ولایت حرکت نمود.

شهید آیت‌الله رئیسی، افتخار دولتمردان برای ایران اسلامی و جهان اسلام گردید. ضمن گرامیداشت یاد این بزرگمرد، درس گرفتن از راه او برای همه دوستان ایشان، وظیفه‌ای برای استمرار این راه رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) می‌باشد و از طرف دیگر این نظام الهی به رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، نشان داد که آنقدر مستحکم است که در اوج عزاداری عزیزان، همه امور به بهترین شکل در حال انجام است و افتتاح مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نمونه‌ای از آن است که دنیا را متعجب کرده است.

یاد شهدا و شهید رئیسی گرامی و راهشان پر روهرو باد ان‌شاءالله.

اسماعیل قاآنی
۱۴۰۳/۳/۷

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار