فرمانده دژبان ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خیلی دوست داشتم در سفر آخر کنار شهید رئیسی باشم

امیر سرتیپ دوم «حسینى» گفت: خیلی دوست داشتم در سفر آخر شهید رئیسی در کنار ایشان باشم و متاسفانه با آن وضعیت و شرایط به پیشواز شهید رفتم.
کد خبر: ۶۷۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ - 04June 2024

شهید رئیسی فردی با اخلاص، خاضع، بی تکلف و با اخلاق بودامیر سرتیپ دوم «سید محمدرضا حسینى» آجودان رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به  رفتارهای خالصانه شهید رئیسی در سفر‌های داخلی و خارجی اظهار داشت: با شنیدن اسم سفر، یاد دیدن آثار باستانی، اماکن مذهبی، خرید و سوغاتی می‌افتیم، اما در تمام سفر‌هایی که در خدمت شهید رئیسی عزیز بودم، هیچ‌کدام از این فاکتور‌ها مد نظر نبود و فقط موضوع کار، مهم بود.

امیر سرتیپ دوم حسینی افزود: شهید رئیسی همیشه اصرار داشت که در جریان سفر‌ها و مخصوصا در ساعات آخر شب یا بامداد بچه‌ها و یگان تشریفات را اذیت نکنید و هیچ شخصی پای پرواز نیاید؛ حتی شهید رئیسی به وزرا هم می‌گفت که به بدرقه و استقبال او نیایند.

فرمانده دژبان ارتش با بیان اینکه شهید رئیسی فردی با اخلاص، خاضع، بی‌تکلف و با اخلاق بود، تاکید کرد: شهید رئیسی دائم می‌گفت که در مراسم تشریفات دوست ندارم برای کسی مزاحمت ایجاد کنم و جوانان در سرما و گرما به خاطر من بایستند.

وی با بیان اینکه تمامی صفات پسندیده در وجود شهید رئیسی نمایان بود، یادآور شد: در سفر آخر شهید رئیسی خیلی دوست داشتم در کنار ایشان باشم و متاسفانه با آن وضعیت و شرایط به پیشواز شهید رفتم. در مراسم بدرقه شهید بودم و در زمان استقبال حال‌مان بسیار بد بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار