معاون هماهنگ‌کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

قاطعیت و شجاعت از صفات بازر «شهید رئیسی» بود

سردار «شهمیری» قاطعیت در مقابل قدرتمندان، فروتنی و شجاعت را از صفات بارز شهید آیت‌الله رئیسی دانست.
کد خبر: ۶۷۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ - 28May 2024

سردار شهمیریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «مجتبی شهمیری» معاون هماهنگ‌کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در دومین همایش جانشینان و معاونان هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش که امروز (سه‌شنبه) در مرکز همایش‌های کوثر این سازمان برگزار شد، با استناد به فرمایشات حضرت علی (ع) در نهج البلاغه اظهار داشت: یک مدیر موفق باید سه معیار تخصصی، ارزشی و مکتبی را داشته باشد.

سردار شهمیری افزود: در معیار تخصصی مدیری موفق است که دارای علم و دانش، تجربه کاری، پاکدستی، داشتن قدرت تشخیص و تجزیه و تحلیل، حُسن سابقه، قاطعیت، شجاعت و سعه صدر باشد.

وی با اشاره به خصوصیات ارزشی یک مدیر موفق عنوان کرد: سخاوت، وفاداری، تواضع، فروتنی، امانت‌داری، گذشت، پرهیز از غرور و تکبر، اعتماد به‌نفس و مشورت از خصیصه‌های مهم معیار‌های ارزشی یک مدیر کارآمد است.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: تقوا، اطاعت از اوامر الهی، حق‌گرایی، قاطعیت در برابر قدرتمندان، مهربانی با ضعیفان، اهمیت دادن به نماز و امتیاز ندادن به خویشان و بستگان از خصوصیات بارز معیار مکتبیِ یک مدیر موفق است.

سردار شهمیری در ادامه به اهمیت کار جانشینان و معاونین هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌ها در سطح یگان‌ها پرداخت و گفت: ارتقاء هماهنگی و تعامل اثربخش با رؤسای عقیدتی سیاسی، سامانه فرماندهی و حفاظت اطلاعات، ارتقاء بصیرت کارکنان، اهتمام به مدیریت جهادی و میدانی، حوزه مقابله جنگ نرم و تقویت همیاری و ارتباط صمیمانه بین این مجموعه از وظایف مهم معاونان هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌هاست.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات حضرت علی (ع) یک مدیر موفق معیار‌های خاصی دارد، اظهار داشت: قاطعیت در مقابل قدرتمندان، فروتنی و شجاعت را که از صفات بارز یک مدیر موفق از دیدگاه امیرالمومنین (ع) محسوب می‌شود، آیت‌الله شهید رئیسی به‌طور کامل داشت.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به نقش انتخابات در ارتقای امنیت ملی خاطرنشان کرد: کارکنان ولایی نیرو‌های مسلح با بصیرت دینی و فرهنگ انقلابی و حضور آگاهانه خود در انتخابات، بار دیگر وفاداری خود را به نظام ثابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها