جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

مردم‌داری از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: مردم‌داری از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود و راه محبوبیت در جامعه همین است.
کد خبر: ۶۷۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 28May 2024

مردم‌داری و مردم‌سالاری از ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین همایش جانشینان و معاونان هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش که امروز (سه‌شنبه) در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: در این مقطع تاریخی رسالت فرهنگی سنگین و وزینی بر دوش ما است؛ باید شرایط را به درستی بسنجیم و از امکاناتی که در اختیار داریم به خوبی استفاده کنیم تا به هدف اصلی که در متن صریح قرآن آمده، یعنی ارتقای سطح معنویات در جامعه، بیش از پیش دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با اشاره به اهمیت عبادت و معنویات، گفت: اهتمام به نماز از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر در این امر کم‌توجهی صورت بگیرد، به موفقیت حقیقی نمی‌رسیم. اگر در خانه‌ای عبادت، دعا و توسل نباشد و فرزندان این خانواده با چنین محیطی غریبه شوند، والدین آن خانواده دچار تبعات سنگینی خواهند شد و اهمیت این مسئله برای کارکنان عقیدتی سیاسی دو چندان است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با اشاره به حضور کم‌نظیر و تاریخی مردم در مراسم تشییع «شهدای خدمت»، خاطرنشان کرد: مردم‌داری و مردم‌سالاری از جمله ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود و راه محبوبیت در جامعه همین است. ما نیز باید به همین صورت به مشکلات تمامی افراد به یک اندازه اهمیت بدهیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار