استاندار مازندران:

دستاورد سفرهای استانی رئیس‌جمهور شهید به مازندران تصویب شد

«نوری» گفت: دستاورد سفرهای استانی رئیس‌جمهور شهید به مازندران تصویب و اختصاص ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هاست.
کد خبر: ۶۶۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲ - 25May 2024

تخصیص ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار، رهاورد سفرهای استانی رئیس‌جمهور شهید به مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام دو سفر استانی شهید آیت الله رئیسی به مازندران اظهار داشت: دستاورد این سفر‌ها به این خطه از شمال کشور تصویب و اختصاص ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هاست.

نوری، افزود: این میزان اعتبار سفر‌های استانی رئیس جمهور شهید به مازندران جدای از تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تاکید بر ارتباط مردمی و بررسی از نزدیک مشکلات و چالش‌های موجود واحد‌های صنعتی در این سفر‌ها باعث شد که اکنون شاهد راه اندازی مجدد بنگاه‌های اقتصادی تعطیل مازندران هستیم.

وی اذعان داشت: در دولت سیزدهم به موضوع تامین آب توجه جدی شد به طوریکه ۶۵ درصد اعتبارات تکمیل سد گلورد در این دولت تامین شده است.

نوری همچنین گفت: در سفر دوم شهید آیت الله رئیسی به مازندران اعتبارات خوبی برای ساخت و تکمیل سد البرز، دیگر سد استان در نظر گرفته شد.

وی تعمیم پوشش بیمه برای آحاد جامعه را بخش دیگری از دستاورد دولت سیزدهم برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر افراد زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بیمه شده اند و در فاز جدید بیمه رایگان کودکان زیر هفت سال کلید خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها