تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی

حملات حزب‌الله لبنان علیه نظامیان، جنگ‌افزار‌ها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۶۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱ - 26May 2024

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالیبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱:۵۰ عصر امروز شنبه بیست‌وششم ماه مه ۲۰۲۴ موضع المالکیه و نظامیان دشمن در اطراف آن را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آنها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که موضع صهیونیستی «المالکیه» پس از هدف قرارگرفتن از سمت لبنان، بیش از یک ساعت و نیم است که در آتش می‌سوزد.

علاوه بر این رسانه‌ها از حمله به یک هدف نظامی در شهرک صهیونیست‌نشین «آویویم» از سمت لبنان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین آویویم به صورت مستقیم هدف قرار گرفته، یک پهپاد در شهرک صهیونیست‌نشین «مرگلیوت» منفجر شده و یک موشک نیز به شهرک صهیونیست‌نشین «سنیر» برخورد کرده است.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و اطراف شهرک «مارون الراس» در جنوب لبنان خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های خبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «مارون الراس» در جنوب لبنان را با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار داده است.

خبرنگار المنار نیز اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به شدت اطراف شهرک‌های «مارون الراس» و «عیترون» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

الجزیره نیز گزارش داد که یک پهپاد صهیونیستی شهرک «یارون» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار