برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در تخصص‌های دریایی نداجا رشت

آئین گرامیداشت شهدای خدمت در آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲ - 26May 2024

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در تخصص‌های دریایی نداجا رشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آئین گرامیداشت شهدای خدمت و رییس جمهور شهید در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام یاسر موسوی رئیس عقیدتی سیاسی این فرماندهی در این مراسم ضمن تسلیت ضایعه دردناک شهادت رئیس جمهور فقید ایران و دیگر شهدای خدمت اظهار داشت: حضور حماسی مردم در تشییع شهدای واقعه اخیر در واقع  تکریم و تقدیر از کسانی است که جان خود را فدا کردند برای خدا، برای مردم مظلوم و نشان داد مردم بر عهد و پیمانی که با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی که امامین انقلاب اسلامی ترسیم کردند ایستاده‌اند، و در واقع مردم خواهان حکمرانانی هستند که سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر باشد، مهم این بود ایشان هر چه تلاش می‌کرد در نظرش کافی نبود.

وی آیت‌الله رئیسی را اسوه خدمت، تعهد و مسئولیت‌پذیری همچنین ولایتمداری عنوان کرد و افزود: خدمت به مردم سرلوحه کار ایشان بود، مسئولان و مدیران کشورمان منش آیت‌الله رئیسی را در همه حوزه‌ها برای خود الگو قرار دهند.

موسوی ادامه داد: رئیس دولت سیزدهم آراء و نظرات رهبر معظم انقلاب را در همه تصمیم‌گیر‌های مورد توجه قرار داده و برای اجرای سیاست‌های ابلاغی از منظر ایشان به معنای واقعی کلمه ساعی بودند.

وی با اشاره به شخصیت حجت‌الاسلام «محمدعلی آل هاشم» امام‌جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: ایشان مردمی بود و به مشکلات مردم گوش می‌داد، در بین مردم بود؛ رهبر معظم انقلاب از ایشان به‌عنوان امام جمعه محبوب و معتبر یاد کردند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار