نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مسئولان شنونده دغدغه‌های کادر درمان باشند

آیت‌الله «شعبانی» با تاکید بر لزوم توجه به کادر درمان، گفت: در این جلسات باید تریبون در اختیار جامعه پزشکی و پرستاران قرار گیرد و مسئولان شنونده دغدغه‌های آنها باشند.
کد خبر: ۶۶۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳ - 26May 2024

مسئولان شنونده دغدغه‌های کادر درمان باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (یکشنبه) در آیین گشایش بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان همدان، اظهار داشت: تلاش‌های کادر درمان، پزشکان و مجموعه علوم پزشکی همدان در طول سال قابل تقدیر است.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان، اگر در حوزه بیمارستانی در این منطقه سرمایه گذاری شود، جمعیت استان‌های غرب کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. در این عرصه حمایت از همدان، به معنای حمایت از استان‌های غرب کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم، ادامه داد: انگیزه‌ای که برای خدمت‌ به مردم در دولت وجود داشت موجب شد تا کارها به سرعت پیش رود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به کادر درمان، تصریح کرد: در این جلسات باید تریبون در اختیار جامعه پزشکی و پرستاران قرار گیرد و مسئولان شنونده دغدغه‌های آنها باشند.

شعبانی در پایان متذکر شد: مبارک بودن این بیمارستان به خالی بودن آن است و امیدواریم تعداد کودکان بیمار کاهش یابد.

بیمارستان آموزشی، درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان اکباتان همدان امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت رسمی افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار