مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز:

طرح شهید خدمت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین «شکری» گفت: طرح شهید خدمت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با هدف تبیین عملکرد و خدمات شهید خدمت آیت الله رئیسی برپا می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 27May 2024

طرح شهید خدمت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم شکری» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، در جریان ویژه برنامه‌های محوری فرهنگی کانون‌های مساجد به مناسبت شهادت شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: طرح شهید خدمت طی ۲ مرحله که در مرحله نخست ویژه ۵ روز عزای عمومی در سطح کشور بود برپا می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: به منظور توجه بخشی و جریان سازی معرفتی از خدمات صورت گرفته رئیس جمهور شهید در مرحله نخست، آذین بندی و سیاه پوش ساختن مساجد، همچنین پخش محتوای صوتی از مأذن‌های مساجد، انجام تبلیغات محیطی در سطح محلات و مساجد انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت تبیین عملکرد شهدای خدمت در دولت سیزدهم عنوان کرد: مرحله دوم طرح شهید خدمت در قالب برنامه‌های محوری مسجد با رویکرد تبیینی اجرا می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: هدف از اجرای مرحله دوم، تداوم راه و علمکرد شهدای خدمت در مسیر آبادانی و رشد کشور و رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: اجرای طرح هشت هزار ختم قرآن کریم و اهداء ثواب آن به شهدای خدمت از جمله برنامه‌های محوری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور است.

وی ادامه داد: اجرای سرود‌ها تولیدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همت فعالان مسجدی در معابر عمومی و مساجد همچنین انعکاس آن در صدا و سیمای استانی از دیگر برنامه‌های اجرایی این طرح است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: از دیگر برنامه‌های قابل ذکر در روند اجرای طرح شهید خدمت، برپایی مسابقه کتابخوانی از کتاب سید محرومین است که این کتاب در سامانه بچه‌های مساجد به صورت الکترونیک قابل بهره‌برداری است.

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: با توجه به سفر‌های استانی رئیس جمهور و سفری که به استان البرز داشتند، توجه به روستا‌های بازدید شده با محوریت کانون مسجد و بیان خدمات و تلاش‌ها در قالب خاطره از اهالی روستا و منطقه یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی طرح شهید خدمت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار