بیانیه جمعیت پیام‌آوران بشارت در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش؛

شهید آیت‌الله رئیسی نهضتی عظیم در اخلاق و سیاست پدید آورد

جمعیت پیام‌آوران بشارت در بیانیه‌ای تأکید کرد: امروز دختران شهدای ایران اسلامی داغ دارند. داغ‌دار رئیس‌جمهور عزیزی که نهضتی عظیم در اخلاق و سیاست پدید آورد. او در مبارزه با فساد، خدمت به مردم و رسیدگی به حقوق آن‌ها لحظه‌ای از پای ننشست. رفتار و منش او تبلور سیره امیرمومنان علی (ع) بود.
کد خبر: ۶۶۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ - 27May 2024

شهید آیت‌الله رئیسی نهضتی عظیم در اخلاق و سیاست پدید آوردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعیت پیام‌آوران بشارت متشکل از دختران شهدا با صدور پیامی، شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی را تسلیت گفته و تأکید کرد: امروز ما بر این امر تاسی می‌جوییم و راه شهیدان انقلاب اسلامی ایران را ادامه می‌دهیم، راهی که با درایت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب (س)، در برهه‌ای حساس از تاریخ اسلام آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

متن بیانیه جمعیت پیام‌آوران بشارت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (سوره احزاب آیه ۲۳)

امروز دختران شهدای ایران اسلامی داغ دارند. داغ‌دار رئیس‌جمهور عزیزی که نهضتی عظیم در اخلاق و سیاست پدید آورد. او در مبارزه با فساد، خدمت به مردم و رسیدگی به حقوق آنها لحظه‌ای از پای ننشست. رفتار و منش او تبلور سیره امیرمومنان علی (ع) بود.

آیت‌الله رییسی خدمت به اسلام را همان جهاد برای اجرای قانون اساسی، حفظ دستاورد‌های انقلاب و تحقق عدالت اجتماعی می‌دانست.

این‌حادثه جان‌گداز و عظیم را به دختران دردمند و صبور خدمت تسلیت عرض می‌کنیم و ضمن همدردی با این عزیزان، عزم استوارمان را معطوف به پیروی از راه پدران شهیدمان در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی می‌کنیم.

اگرچه در این مصیبت داغداریم؛ اما بر این عهد استواریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «مردم نگران نباشند اختلالی در کار کشور بوجود نمی‌آید».

امروز نیز ما بر این امر تاسی می‌جوییم و راه شهیدان انقلاب اسلامی ایران را ادامه می‌دهیم، راهی که با درایت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب (س)، در برهه‌ای حساس از تاریخ اسلام آغاز شد و همچنان ادامه دارد؛ چنانچه تاریخ انقلاب اسلامی یادآور حضور دختران و زنانی است که پرچم جهاد را برافراشته داشتند و با جانفشانی پدران و همسران‌شان پیام‌رسان راه و هدف آنها شدند.  

اکنون نیز انتخابات پیش رو نماد و تداوم راه این شهیدان است و ولایت‌پذیری مهمترین نقطه عطف وحدت همه سیاسیون و جریان‌های مختلف خواهد بود.  

امروز ملت عزیز ایران خواستار همان شاخصه‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید داشته‌اند که پیشرفت و عزت ایران اسلامی و ملت شریف را در پی خواهد داشت.

ما جمعی از دختران شهدا با توکل به خداوند، عزمی استوار و اندیشه‌ای منسجم‌تر در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهیم یافت و در کنار اقشار مختلف مردم برای اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی حماسه‌ای ملی، اخلاقی و سیاسی خواهیم آفرید.

گرامی باد نام و یاد رییس جمهور شهید و هئیت همراه ایشان

جمعیت پیام آوران بشارت (دختران شهدا)
خرداد ۱۴۰۳

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار