فرمانده تیپ ۷۱ پیاده نزاجا:

مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی داشتن کارگزارانی با سجایای اخلاقی و ایمانی است

سرهنگ «محمدی» گفت: مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی داشتن مدیرانی در رده‌های بالای مدیریت کشور با سجایای اخلاقی، ایمانی و رفتاری، ظرفیت‌های علمی و روح خدمت به انقلاب است. 
کد خبر: ۶۶۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳ - 27May 2024

مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی داشتن کارگزارانی با سجایای اخلاقی و ایمانی استبه گزارش‌ دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ ستاد «علی‌حسین محمدی» فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه نزاجا امروز در آیین بزرگداشت مقام شامخ شهیدان عرصه خدمت در تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی و انقلاب مرهون وجود انسان‌هایی است که در پرتو بندگی خداوند متعال به مقامات عالی ایمانی و معرفتی آراسته شده اند و شهید جمهور نیز نمونه بارز شخصیتی جهادی مخلص، خستگی ناپذیر، کم نظیر و یک مسوول ساده زیست بود.

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه نزاجا با بیان اینکه شخصیتی همچون شهید آیت الله آل هاشم، تربیت یافته مکتب امام صادق (ع) بود و با توجه به خدمات این شهید بزرگوار در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: شما نیروهای ارتش از نزدیک با صفات اخلاقی این شهید آشنا هستید و به طور قطع به این موضوع باور دارید که حضور و فعالیت هایشان موجب اقتدار افزایی در ارتش شده بود.

سرهنگ حیدری ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به سوگ شهید جمهور، وزیر امور خارجه عالم، هوشمند، پرتلاش و کارآزموده، نماینده مردمی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، رئیس یگان حفاظت ریاست جمهوری و خلبانان اقتدارآفرین ارتش که با کارنامه ای آراسته به دانش، تجربه و اخلاق، فرزندان تربیت شده علم و اقتدار بودند، نشسته است.

وی گفت: مفتخریم که نیروهای مسلح کشورمان تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دنیای استکبار یک تهدید قطعی برای محور مقاومت تکیه گاهی مستحکم و مقتدر و برای ملت ایران به مثابه یک دژ مستحکم هستند.

 فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه نزاجا گفت: مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی داشتن مدیرانی در رده‌های بالای مدیریت کشور با سجایای اخلاقی، ایمانی و رفتاری، ظرفیت‌های علمی و روح خدمت به انقلاب است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار