حمله صبحگاهی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی «رامیا»

حزب‌الله لبنان صبح امروز پایگاه نظامی «رامیا» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله با موشک‌های هدایت شونده و سلاح توپخانه قرار داد.
کد خبر: ۶۶۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ - 28May 2024

حمله صبحگاهی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی «رامیا»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که صبح امروز سه‌شنبه پایگاه نظامی رامیا متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف حمله ترکیبی قرار داده است.

در بیانیه حزب‌الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت و پشتیبانی از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه، مقامومت اسلامی ساعت ۶ صبح امروز سه شنبه (به وقت محلی) با موشک‌های هدایت شونده، گلوله‌های توپخانه و سلاح مناسب به صورت مستقیم و از فاصله نزدیک پایگاه «رامیا» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی و تجهیزات و مرکز تجمع نظامیان را در آن هدف حملات آتشین قرار داده و خسارت قطعی به آنها وارد کرده است.

حزب‌الله لبنان روز گذشته هم در دویست‌وسی‌وچهارمین روز جنگ غزه، مواضع و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد. در مهمترین حمله، پایگاه جاسوسی میرون صهیونیست‌ها با بیش از ۵۰ موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار