مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

پانزده خرداد سرآغاز طنین‌انداز شدن صدای تاریخی مردم ایران است

حجت‌الاسلام عادلی‌نژاد گفت: در ۱۵ خرداد ۴۲ جریان جدیدی به رهبری امام خمینی (ره) متولد می‌شود و این جریان در عین اینکه معتقد به انقلاب است، اما محتوای انقلاب را بر مبنای آموزه‌های دینی، نه برمبنای مارکسیسم یا کمونیسم، دنبال می‌کند. 
کد خبر: ۶۷۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 29May 2024

پانزده خرداد سرآغاز طنین‌انداز شدن صدای تاریخی مردم ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «آیت عادلی‌نژاد» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با گرامیداشت ۱۵ خرداد و یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار داشت: ۱۵ خرداد ۴۲ تولد تفکر اسلام‌گرا است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) چون انسان بزرگی است، بنابراین تفسیرپذیر است و این ویژگی باب تحریف را باز می‌کند، افزود: در ۱۵ خرداد ۴۲ جریان جدیدی به رهبری امام خمینی (ره) متولد می‌شود و این جریان در عین اینکه معتقد به انقلاب است، اما محتوای انقلاب را بر مبنای آموزه‌های دینی، نه برمبنای مارکسیسم یا کمونیسم، دنبال می‌کند. 

عادلی‌نژاد ادامه داد: ۱۵ خرداد ۴۲ سرآغاز طنین‌انداز شدن صدای تاریخی مردم ایران است و مقطع بسیار مهمی در تاریخ معاصر ماست.  

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه برای صحبت کردن درباره امام (ره) باید تلاش کرد که از تحریف دور شد، یادآوری کرد: قابلیت انسان‌ها و جریانات بزرگ این است که تفسیرپذیر هستند، ولی انسان‌های معمولی ثابت بوده‌اند.

وی در تبیین تحریف شخصیتی بزرگ مانند امام خمینی (ره) گفت: یکی از انواع تحریف این است که شعار و آرمان‌های انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم و یا گزینشی عمل کنیم. نمونه آن در تقطیع سخنان امام خمینی (ره) است.  

عادلی‌نژاد تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز به این نکته اشاره داشتند که تحریف نشدن امام (ره) به مولفه اساسی تفکر ایشان بازمی‌گردد که همه مولفه‌ها را باید همزمان و در کنار هم دید و نه اینکه بخشی را نادیده بگیریم و به بخش دیگر توجه کنیم.

وی گفت: امروز مهمترین معیاری که می‌توان با آن کارنامه جمهوری اسلامی را سنجید تفکر امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است. آینده ما جز از رهگذر سخنان امام (ره) محقق نخواهد شد، زیرا امام خمینی (ره) صدای تاریخی ملت ایران در جریان دو دهه مبارزه است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها