وحشیانه خواندن حمله «اسرائیل» به آوارگان رفح توسط رئیس‌جمهور کوبا

«میگل دیاز کانل» ضمن درخواست از جامعه جهانی برای متوقف کردن کشتار علیه فلسطینیان، جنایت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان رفح را اقدامی وحشیانه خواند.
کد خبر: ۶۷۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ - 29May 2024

وحشیانه خواندن حمله «اسرائیل» به آوارگان رفح توسط رئیس‌جمهور کوبابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، رئیس جمهور کوبا از کشور‌های جهان خواست تا کشتار مداوم علیه فلسطینیان در نوار غزه را متوقف کنند و حمله به اردوگاه آوارگان را اقدامی وحشیانه توصیف کرد.

«میگل دیاز کانل» در ادامه سخنانش در واکنش به کشتار وحشیانه آوارگان فلسطینی در رفح به‌دست رژیم صهیونیستی گفت که حمله به رفح که نقض قوانین بشردوستانه بین‌المللی محسوب می‌شود و کشتار بی‌رحمانه صد‌ها آواره فلسطینی، از برجسته‌ترین شواهدی است که نشان می‌دهد «اسرائیل» مرتکب جنایت جنگی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در دور جدید حملات وحشیانه و جنایات جنگی آشکار خود چادر‌های آوارگان بی پناه فلسطینی در رفح را آماج تجاوزات خود قرار داده که طی آن تاکنون صد‌ها فلسطینی شهید و زخمی شده اند.

رسانه‌های آمریکایی فاش کردند که رژیم صهیونیستی در حمله مرگبار به چادر‌های آوارگان فلسطینی در رفح از بمب‌های آمریکایی استفاده کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها