مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان البرز:

بهره گیری از ظرفیت‌های دانش آموزی در پویایی کنگره شهدا بسیار موثر خواهد بود

«حجرگشت» با تاکید بر همکاری حداکثری آموزش و پرورش این استان در برگزاری کنگره شهدا، گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های دانش آموزی درپویایی کنگره شهدا بسیار موثر خواهد بود
کد خبر: ۶۷۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ - 29May 2024

بهره گیری از ظرفیت‌های دانش آموزی در پویایی کنگره شهدا بسیار موثر خواهد بود. به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست هم اندیشی با داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز، اظهار داشت: آموزش و پرورش البرز نسبت به برگزاری کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی آمادگی کامل دارد.  

 وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های دانش آموزی _ فرهنگی در فرآیند اجرایی کنگره شهدا تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس می‌توان نسبت به برگزاری جشنواره‌های ترویجی تبیینی فرهنگ و معارف دفاع مقدس، انتشار کتاب و تولید محتوا در این زمینه وایجاد و ساخت یادمان‌های شهدا در مدارس اقدام کرد تا انشالله شاهد برگزاری کنگره‌ای در شأن شهدای استان البرز باشیم.

همچنین در این نشست داوود پاشایی خاطرنشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان از محور‌های اساسی کنگره شهدا هستند و می‌توانند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آتی و برگزاری کنگره شهدای استان البرز مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها