مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فرهنگ رفتاری و خدمتی آیت‌الله رئیسی برگرفته از دوران دفاع مقدس بود

سردار مرادحاجتی گفت: ملت ما علیرغم مشکلات اقتصادی موجود که محصول تحریم‌های ظالمانه آمریکا است همیشه خدمتگزاران صدیق و جهادی‌شان را تکریم کرده‌اند و تشییع بی نظیر اخیر در چند استان هم مصداق همین ادعا است.
کد خبر: ۶۷۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ - 30May 2024

فرهنگ رفتاری و خدمتی آیت‌الله رئیسی برگرفته از دوران دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع کارکنان موسسه دریا ساحل قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به تشریح مسائل اخیر منطقه پرداخت و اظهار داشت: شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش نه تنها خللی در امور کشور ایجاد نکرد بلکه باعث شد که پیوند عمیق ملت با نظام و انقلاب، بیش از پیش به دنیا نشان داده شود.

وی افزود: صلابت حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور مردمی و همراهانش در حالی اتفاق افتاد که رژیم صهیونیستی به شدت مورد هجمه جهانیان قرار گرفت و این نشان می‌دهد، هر چه قدر ما به سمت قله در حال حرکت هستیم، رژیم صهیونیستی به سمت دره در حال سقوط است.

سردار مرادحاجتی گفت: رسانه‌ها و شخصیت‌هایی که تریبون دارند باید مسائل کشور و منطقه را شفاف و منطقی تبیین کنند تا جایی برای نفوذ تفکرات استکباری و سفسطه رسانه‌ای آن‌ها باقی نماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: ملت ما علیرغم مشکلات اقتصادی موجود که محصول تحریم‌های ظالمانه آمریکا است همیشه خدمتگزاران صدیق و جهادی‌شان را تکریم کرده‌اند و تشییع بی نظیر اخیر در چند استان هم مصداق همین ادعا است.

وی متذکر شد: روحیات، خلقیات و رفتار آیت‌الله رئیسی کاملا برگرفته از فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس بود. دورانی که همه خود را وقف خدمت بی منت به کشور و ملت می‌کردند. جایی که خیلی‌ها مزد اخلاص‌شان را با شهادت گرفتند.

سردار مرادحاجتی گفت: برای شادی روح همه شهدا و به خصوص شهید جمهورمان باید تا می‌توانیم خالصانه کار کنیم تا چرخ اقتصاد کشور آن گونه بچرخد که رضایت مردم را فراهم کند. کاری که دشمن از انجام آن هراس دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار