استاندار خراسان رضوی:

ورزش از اولویت‌های مدیریت استان است

نظری گفت: موضوع ورزش یکی از موضوعات جدی مدیریت استان است و در این راستا ظرفیت این بخش برای مسئولان و دستگاه‌ها به صورت مبنایی فراهم شده است.
کد خبر: ۶۷۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ - 30May 2024

ورزش از اولویت‌های مدیریت استان استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در مراسمی با حضور «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی در مشهد آغاز شد. این دهکده ورزشی به لحاظ زیرساختی، گامی بلند برای توسعه ورزش، استعدادیابی و افزایش نشاط اجتماعی محسوب می‌شود.

نظری در این مراسم اظهار داشت: تداوم راه شهیدان خدمت اهمیت دارد که این مهم جز با خدمت به مردم در راستای استحکام نظام اسلامی محقق نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با هدف خدمت تعالی‌بخش، هر اقدامی ارزشمند است، گفت: مردم قدر خادمین ‌خود را می‌دانند و حضورشان در تشییع میلیونی شهدای خدمت در مشهد بیانگر همین حقیقت بود‌.

این مقام مسئول تصریح کرد: در خراسان رضوی معتقد بر این اصل هستیم تا در اتصال به شهدای والامقام، مسیر خدمت و گره‌گشایی از مردم را ادامه بدهیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: ما در آستانه سفر رئیس جمهور شهید به استان بودیم و همه زمینه‌ها فراهم شده بود و با نگاه جبران عقب ماندگی‌ها جمع بندی کردیم که در آینده‌ای نه چندان دور این پروژه‌ها را با نام «یادگار ابراهیم» در برنامه افتتاح قرار دهیم.

نظری ادامه داد: بیش از ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ همت یا بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن در استان آغاز خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: موضوع ورزش یکی از موضوعات جدی مدیریت استان است و در این راستا ظرفیت این بخش برای مسئولان و دستگاه‌ها به صورت مبنایی فراهم شده است.

گفتنی است؛ دهکده مدرن ورزشی در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث می‌شود، در فاز نخست این مجموعه هفت زمین ورزشی روباز شامل دو زمین تنیس خاکی، یک قطعه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، یک رینگ دوومیدانی، یک قطعه زمین ساحلی برای انواع رشته‌های ساحلی، یک قطعه زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال و یک قطعه زمین چمن طبیعی فوتبال استاندارد پیش‌بینی‌ شده است.

این مجموعه ورزشی تاکنون ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اما مراسم رسمی آغاز عملیات اجرایی آن روز گذشته برگزار شد.
 
 در کنار آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی ۶ هکتاری الهیه، بوستان رحمانیه و ۴۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و زودبازده به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار