معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

بهره‌برداری و آغاز ۱۰۹ پروژه طرح یادگار ابراهیم در خراسان رضوی

خدائی گفت: طرح‌های یادگار ابراهیم در خراسان رضوی پنجشنبه ۲۴ خرداد با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۶۷۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴ - 12June 2024

بهره‌برداری و آغاز ۱۰۹ پروژه طرح یادگار ابراهیم در خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «جواد خدائی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بنا بود با میزبانی از شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در میلاد امام رضا (ع) شاهد بهره‌برداری پروژه‌های دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی باشیم اما با شهادت خادم الرضا (ع) و همراهان ایشان، این توفیق و افتخار برای ما میسر نشد.

وی با اشاره به طرح یادگار ابراهیم افزود: در چارچوب این طرح ماندگار که مزین به اسم شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است، ۱۰۹ پروژه از مجموع ۱۲ دستگاه اجرایی و ۱۰ دستگاه ملی با اعتبار بیش از ۱۴۲ همت برای بهره‌مندی مردم شریف خطه خراسان رضوی معین شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ۸۷ پروژه در مرحله افتتاح و بهره‌برداری است و ۲۲ پروژه نیز در مرحله آغاز عملیات قرار دارند.

خدائی با اشاره به اینکه بخشی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند، خبر داد: طرح‌های یادگار ابراهیم در خراسان رضوی پنجشنبه ۲۴ خرداد (فردا) با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تاکید کرد: همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، وزارت نیرو ۲۲ پروژه، وزارت صمت ۱۲ پروژه، وزارت راه و شهرسازی شش پروژه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سع پروژه، وزارت آموزش و پرورش پنج پروژه، وزارت نفت پنج پروژه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۳ پروژه، وزارت جهاد کشاورزی ۱۹ پروژه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سه پروژه، وزارت کشور یم پروژه، سازمان حفاظت محیط زیست شش پروژه و وزارت ورزش و جوانان چهار پروژه جزو پروژه‌های یادگار ابراهیم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار