مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس پرچمدار حرکتی انقلابی هستند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: از برکات دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برخوردار هستیم چراکه این دفاتر قدم‌های بلندی برداشته‌اند و کارهای بزرگی صورت گرفته است که این کار موثر و انقلابی باید ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۶۷۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴ - 30May 2024

دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس پرچمدار حرکتی انقلابی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در آیین اختتامیه همایش خادمین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان که با حضور مسئولین و اعضای شورای سردار یوسفعلی‌زاده گفت: از برکات دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برخوردار هستیم چراکه این دفاتر قدم‌های بلندی برداشته‌اند و کارهای بزرگی صورت گرفته است که این کار موثر و انقلابی باید ادامه پیدا کند. نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در مرکز تداوم عقیدتی امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس ارتباطات و تعاملات خود را با رده استان فعال و تقویت کنند و از افراد داوطلب و دارای انگیزه و جوانان آتش به اختیار در اجرای ماموریت بهره ببرند، ضمن اینکه رده استانی نیز باید با این دفاتر تعامل مستمر داشته باشند.

وی افزود: همایش خادمین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آغازی برای تقویت ارتباطات تخصصی است چراکه تعاملات هرچه بیشتر باشد اجرای مأموریت موفق‌تر خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: از برکات دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برخوردار هستیم چراکه این دفاتر قدم‌های بلندی برداشته‌اند و کارهای بزرگی صورت گرفته است که این کار موثر و انقلابی باید ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول با قدردانی از تلاش‌های دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نقش موثر این دفاتر در پیشبرد ماموریت قابل اعتنا و ذکر است. گسترش داوطلبانه ساختاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در شهرستان‌ها، وجه تمایز این استان نسبت به برخی استان‌های دیگر است که این امتیاز خراسان رضوی را به الگو تبدیل کرده است.

سردار یوسفعلی‌زاده ضمن قدردانی از مسئولین استانی و شهرستانی که مقوم برنامه‌های حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستند، استفاده از ساختارهای اداری و نظامی، تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس در اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها ضروری دانست.

در ابتدای این مراسم مسئولین ۱۱ کارگروه‌ که مدیران حوزه‌های تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بودند گزارشی از برگزاری کارگروه‌های خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار