رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان:

همه شهدای خدمت از دانشگاه انقلاب اسلامی فارغ‌التحصیل شدند

«قوامی» با تأکید بر اینکه همه شهدای خدمت از دانشگاه انقلاب اسلامی فارغ‌التحصیل شدند، گفت: اگر شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان که به واقع وزیر امور خارجه کودکان غزه نیز بودند جز شهادت این از دنیا می‌رفتند، جای شک داشت.
کد خبر: ۶۷۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 30May 2024

همه شهدای خدمت از دانشگاه انقلاب اسلامی فارغ‌التحصیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، ویژه برنامه «در امتداد مسیر امام روح‌الله» به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان و به میزبانی کتابخانه فرهنگی همدان ویژه سالروز رحلت امام خمینی و شهدای خدمت برگزار شد. 

«ناصر قوامی‌مشفق» رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان در این برنامه اظهار داشت: در فقدان شهید رئیسی همه اشک ریختیم اما در فقدان شهید امیرعبداللهیان باید گریست؛ او یک فرمانده سیاسی و نظامی برای انقلاب اسلامی در منطقه و عرصه بین‌الملل بود و در ذیل پرچم ولایت که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی دنبال می‎کرد، حرکت کرد. 

وی با تأکید بر اینکه همه این عزیزان از دانشگاه انقلاب اسلامی فارغ‌التحصیل شدند، افزود: شهدای خدمت مجوز ورود به بهشت را از دستان آقا امام رضا (ع) دریافت کردند به طوری که اگر آیت‌الله رئیسی و آقای امیرعبداللهیان که به واقع وزیر امور خارجه کودکان غزه نیز بودند جز شهادت این از دنیا می‌رفتند، جای شک داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه تا به حال وزیر خارجه با این حجم فعالیت نداشتیم، ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان در هفت ماهی که گذشت به عنوان یکی از پرکارترین وزیران خارجی عرصه بین‌الملل و منطقه حاضر شد. 

وی با اشاره به اینکه اتفاقاتی که امروز در رفح می‌گذرد، دل هر انسان آزادیخواهی را فارغ از ملیت و مذهب خون می‌کند، تصریح کرد: شهید ابراهیم رئیسی حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه بود.

قوامی در ادامه با بیان اینکه مبنای ما یعنی خدمت، ولایت، اسلامیت و عاشورا که مسیر امامین انقلاب نیز در تداوم این موارد است بین همه مشترک است، ادامه داد: وقتی این موارد مبنای گفتمان ما قرار می‌گیرد، اختلاف نظر کاهش می‌یابد و یک مسیر واحد را دنبال می‌کنیم. 

 

قوامی تأکید کرد: وقتی همه سیاسیون کشور از جمله موافقان و مخالفان سیاست‌های دولت، از این حادثه ناگوار احساس تأسف می‌کنند، یک به یک نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب می‌کند. 

وی تصریح کرد: کشور در وضعیت خاصی قرار داشت اما سخن رهبری مبنی بر اینکه مردم نگران نباشند در امور کشور هیچ اختلالی به وجود نمی‌آید، تودهنی محکمی به آمریکا برای عقب‌نشینی و مانع سوء استفاده از این بحران بود که در اوج آرامش انجام شد. 

رئیس بسیج رسانه استان همدان تأکید کرد: برنامه رسانه‌ای دشمن بلافاصله ساعت ۱۳:۴۵ آغاز شد، احساسات مردم و دعای توسل برای حفظ سلامتی رئیس جمهور و همراهانش اجازه نداد که برنامه‌های دشمن را ببینیم و البته ولایت نیز همه برنامه‌ها را نقش بر آب کرد. 

وی تأکید کرد: خط رسانه‌ای که دشمن دنبال می‌کرد در درجه اول اعتراضی نشان دادن جامعه ایران و القای عدم وحدت بود به طوری که با موج‌سواری بر نارضایتی‌های اقتصادی، تجمع صنوف مختلف، ریشه دواندن در اقشار جامعه را برنامه‌ریزی کرد تا با اعتصاب سراسری و نبود رئیس جمهور و هجوم مردم به فروشگاه‌ها جامعه را آماده آشوب به قصد براندازی نشان دهد. 

قوامی در ادامه سخنانش گریزی به اتفاقات اخیر در غزه زد و متذکر شد: بزرگترین ناقض حقوق زن و کودک در دنیا امروز مدعی حقوق زنان و کودکان در دنیاست به طوری که توسط آنها ۳۸ هزار نفر در هشت ماه جان خود را از دست دادند و تنها روز گذشته در رفح ۷۰ نفر زیر چادر سوختند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار