معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

«فسادستیزی» از شاخصه‌های بارز مدیریتی شهید آیت‌الله «رئیسی» بود

«طالبی» فسادستیزی را از شاخص‌های مدیریتی شهید آیت‌الله «رئیسی» برشمرد و گفت: وی در طول دوران خدمت خود در حوزه قضایی و حاکمیتی هرگز نسبت به مفسدین، اغماض نداشت و با هرگونه فسادی برابر موازین قانونی برخورد لازم را انجام می داد.
کد خبر: ۶۷۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ - 01June 2024

«فسادستیزی» از شاخص‌‌های بارز مدیریتی آیت‌الله «رئیسی» بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور همراهان ایشان در شهرستان زیرکوه، اظهار داشت:  اولین ویژگی بارز شهید آیت‌الله «رئیسی» سعه‌صدر بالا بود و حاضر نبودند طعنه‌هایی که می‌شنیدند را به جامعه منتقل کرده و باعث التهاب شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از ناملایمات و بداخلاقی‌هایی که به ایشان وارد می‌شد را با جان و دل می‌خرید و هیچ‌گاه ظهور و بروز ندادند، بیان داشت: مردم‌داری ویژگی دیگر این شهید بود به طوری که در دورترین نقاط مرزی حضور پیدا کرده و پای صحبت‌های مردم می‌نشستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را از دیگر ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید ذکر کرد و افزود: آیت‌الله «رئیسی» در اجرای فرامین رهبری لحظه‌ای فروگذار نکرد و برای تحقق هر دستور رهبری، بلافاصله با تشکیل جلسه با حوزه‌های مرتبط، در لحظه برنامه‌ریزی می‌شد و اصرار بر این بود که موضوعی بر زمین نماند.

طالبی تصریح کرد: خانواده و فرزندان آیت‌الله «رئیسی» هیچ سهمی از دولت نداشتند، برادر ایشان را تا زمان تشییع پیکر مطهر شهید هیچ کس نمی‌شناخت و هیچ فردی از اعضای خانواده آیت‌الله «رئیسی» به خارج نرفته و در کشور دیگری زندگی و تحصیل نکرده است.

وی با ذکر این نکته که پاکدستی از بارزترین مؤلفه‌های شخصیتی آیت‌الله «رئیسی» بود، خاطرنشان کرد: با توجه به مناصب مدیریتی فراوان و در حوزه‌های مختلف، کوچکترین نقطه سیاهی در کارنامه اقتصای و اخلاقی شهید دیده نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اهتمام در فریادرسی مظلومان و پشتیبانی از ستم‌دیدگان دنیا را از دیگر ویژگی‌های بارز در منش و رفتار آیت‌الله «رئیسی» برشمرد و گفت: تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام معطل مانده از دولت‌های قبل هم در راستای همین بود که بیت‌المالی که برای احداث شان صرف شده، هدر نرود.

طالبی با بیان اینکه آیت‌الله «رئیسی» در سه سال خدمت در آستان قدس رضوی، هیچ حق التولیه‌ای اخذ نکردند، افزود: زمانی که تولیت جدید (آیت‌الله مروی) قصد پرداخت حق التولیه ایشان را داشتند، شهید «رئیسی» دستور دادند با این حق التولیه در مناطق محروم، درمانگاه احداث شود.

وی فسادستیزی را از شاخص‌های مدیریتی شهید آیت‌الله «رئیسی» برشمرد و خاطرنشان کرد: ایشان در طول دوران خدمت خود در حوزه قضایی و حاکمیتی هرگز نسبت به مفسدین، اغماض نداشت و با هرگونه فسادی برابر موازین قانونی برخورد لازم را انجام می داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار