استاندار سمنان:

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند

«هاشمی» گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ضمن افزایش امنیت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش تحکیم می‌بخشد و تقویت می‌کند.
کد خبر: ۶۷۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ - 02June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز در نشست تبیینی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور فعالان اقتصادی، صنعتی و گردشگری سمنان در استانداری اظهار داشت: سمنان از سرمایه اجتماعی قابل توجهی برخوردار است و نتیجه این سرمایه اجتماعی استقبال پرشور و حداکثری از شهید جمهور در دور دوم سفر به استان و افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمایان شد.

وی یادآور شد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا با تزریق یاس و ناامیدی، مردم را از پای صندوق‌های رای در انتخابات چهاردهمین‌ دوره ریاست‌ جمهوری دور کنند، باید در این حوزه با هوشیاری کامل در راستای خنثی‌سازی دسیسه و توطئه دشمنان نظام و افزایش رضایتمندی مردم گام برداشت.

این مسئول با تاکید بر تداوم خدمات دولت سیزدهم بر مدار خدمتگزاری، افزود: روش و منش شهید جمهور، آیت الله رئیسی(ره) در ادامه مسیر برای خدمتگزاری مطلوب و صادقانه به مردم و افزایش رضایتمندی آحاد اقشار جامعه به کارگیری شود.

استاندار سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای انتخابات هشتم تیر، بیان کرد: مشارکت حداکثری، امنیت پایدار و خنثی‌سازی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام را به همراه داشته و به یقین، نشانه رضایت از عملکرد رییس جمهور شهید، آیت الله رئیسی(ره) و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است پس همه وظیفه دارند تا در انتخابات پیش رو پرقدرت پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ضمن افزایش امنیت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش تحکیم می‌بخشد و تقویت می‌کند.

هاشمی گفت: به همت مردم، به ویژه فعالان اقتصادی، صنعتی و گردشگری، سمنان حداقل در ۴۰ شاخص، رتبه‌های برتر و ارزنده کشوری را توانست کسب کند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم اقدامات و دستاوردهای ارزنده ای برای استان محقق شد، به گونه ای که شهید آیت‌الله رئیسی از عملکردها و جایگاه‌های به‌دست آمده و همچنین تحقق مصوبات دور اول سفر رضایت کامل داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها