پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰ - 02June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

۱۴ خردادماه هر سال یادآورِ وداعی تلخ، جانکاه و البته با شکوه امت با امامی است که با هدایت و رهبری بی مانند خود ایران را برای همیشه از چنگال مستکبران، مستبدان و همدستان خارجی آنان نجات داد.

هر چند داغ عروج ملکوتی حضرت امام بر دل‌های مردم سرافراز ایران و آزادگان جهان هیچگاه کهنه نمی‌شود ولی اقدامات، تدابیر و هدایت‌های این انسان کامل به عنوان مرهمی بر این درد همواره آثار برکات خود را در دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان نشان داده است و به امید پروردگار این مسیر متعالی ملت ایران ادامه دار خواهد بود.

بی شک رهبری بی مانند حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پس از عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که آرمان‌های والای امام امت و شهدای انقلاب اسلامی را به کمال و مرحله تحقق رساند و در گام دوم انقلاب اسلامی نیز با درایت و تدابیر مقام معظم رهبری، راه و رسم امام امت بدون توقف و با اقتدار ادامه خواهد داشت تا در نهایت حکومت اسلامی به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان (عج) برسد.

اینجانب ضمن ادای احترام به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب و شهدای جمهوری اسلامی ایران، سالروز رحلت جانگداز امام راحل را امت انقلابی قزوین تسلیت می‌گویم، امید است که هدایت‌های معنوی ایشان مسیر ملت ایران را در رسیدن به قله‌های فتح هموارتر سازد.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم 

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها