فرمانده سپاه دشتی:

بزرگترین هدیه امام (ره) به ملت ایران بی‌نیازی از ابرقدرت‌هاست

سرهنگ پاسدار «زارعی تبار» گفت: ما امروز به ابرقدرت‌ها نیاز نداریم و چرخ مملکت خود را با همکاری یکدیگر به گردش درمی‌آوریم و این بزرگترین هدیه امام راحل به ملت ایران است.
کد خبر: ۶۷۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ - 05June 2024
بزرگترین هدیه امام راحل به ملت ایران بی نیازی از ابرقدرتهاستسرهنگ پاسدار «محمد رضا زارعی تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی درگفت وگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر با گرامیداشت سی و پنجمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی وشهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: ما امروز به ابرقدرت‌ها نیاز نداریم و چرخ مملکت خود را با همکاری یکدیگر به گردش درمی‌آوریم و این  بزرگترین هدیه امام به ملت ایران است.
 
 
وی افزود: امام «خمینی» (ره)، حقیقت همیشه زنده و خورشید بی‌زوال سپهر بلند مقدرات ایران اسلامی و رمز بازیابی عزت، عظمت و شخصیت مسلمان است.
 
 
سرهنگ زارعی‌تبار گفت: ایشان تجلی عینی اسلام ناب محمدی در کالبد زمانه بود که مکارم اخلاق اسلامی را در بیان و بنان خود متبلور ساخت و استعداد‌های شگرف ملت را حول محور فضایل اسلامی و انسانی، در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت قرار داد.
 
 
فرمانده سپاه شهرستان دشتی ادامه داد: راه روشن او با فقدان ظاهری‌اش، پایان‌پذیر نیست و خورشید درخشان شخصیتش، هرگز به خاموشی نمی‌گراید. او به ابدیت پیوسته و از قید زوال و فنا رهیده و روح بلند و ملکوتی‌اش در کالبد فرزندان برومندش در عصر‌ها و نسل‌های آتیه، تجلی یافته است.
 
 
وی تصریح کرد: با وجود دشمنی استکبار جهانی رهبر معظم انقلاب نسبت به مسیر و راه امام خمینی (ره) اهتمام دارند و مردم نیز با وجود فراز و نشیب‌ها و مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند.
 
 
زارعی‌تبار بیان داشت: امروز، مفتخریم که در سی و پنجمین سال پس از ارتحال ملکوتی این ابرمرد تاریخ انسانیت، ادامه‌ی راه روشن و سعادتمند او را در شخصیت برجسته و منحصربفرد فرزند برومندش حضرت امام خامنه‌ای عزیز، شاهدیم و یقین داریم همه‌ی اهداف و آرمان‌های والای او، در مسیر حرکت پرتکاپو و بالنده‌ی ملت بزرگ ایران، محقق خواهد شد.
 
فرمانده سپاه دشتی گفت: با تجدید عهد و پیمان با خلف صالح آن عزیز سفر کرده، حضرت امام «خامنه‌ای» عزیز، امیدوارم آهنگ تحقق آرمان‌های الهی این بزرگ‌مرد تاریخ اسلام، شتابان‌تر از همیشه گردد، تجلی انوار تابناک راه روشن امام راحل را در تمام شئون زندگی بشریت، شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار