مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه:

باید در انتخابات رقابت خدمت به مردم باشد

حجت الاسلام «سلیمانی» گفت: مکمل حرکت شهید آیت‌الله «رئیسی» برگزاری انتخاباتی با شکوه است، ما ملت ایران باید بینا باشیم، بحث رقابت در این عرصه مهم باید خدمت به مردم باشد.
کد خبر: ۶۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 05June 2024

در انتخابات باید رقابت خدمت باشدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «امیدعلی سلیمانی»مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم ندسا امروز در آئین گرامی‌داشت شهدای خدمت در شهرستان دشتی با گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) و یاد وخاطره همه شهدا اظهار داشت: مکمل حرکت شهید آیت‌الله رئیسی انتخابات است برای این‌که این امر محقق شود ما ملت ایران باید بینا باشیم و نباید بحث رقابت در پیش باشد باید بحث رقابت خدمت به مردم باشد و با بصیرت و با دقت برای کسانی که دنبال خدمت هستند و نه رقابت رأی دهیم.

حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد: امام آمد تا روح توحید در وجود ما بدمد تا زنده کند، بشکند طاغوت نفس و به امت ما عزت دهد. شکوفایی و شگرفی انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌های تاریخ در جهان اسلام و جهان غرب، به اذعان همه کارشناسان این امر، تفاوتی غیر قابل قیاس را در خود جای داده است. می‌توان گفت وحدت قدسی‌ای که ایشان را به نقطه برتر در تاریخ دوران خود و بعد از خود تبدیل کرده است، مسیری مشخص برای تحقق آرمان‌های والای انسانی و وجدانی است.

وی افزود: بنیان‌گذار انقلاب آمد تا بگوید مکتب اسلام و قرآن مکتبی است که می‌تواند شهدای همچون شهید «قاسم سلیمانی‌ها»، شهید «نادر مهدوی‌ها»، «همت»، «باکری‌ها»، «خرازی‌ها» را به این جامعه عرضه کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه با بیان شهدای خدمت در راه خدمت به این مردم جان خود را از دست دادند افزود: شهید رئیسی یک مرد صادق خالص و ایثارگر و برای خدا کار می‌کرد و هیچ‌گونه چشم داشتی نداشتند.

 حجت الاسلام سلیمانی گفت: امام خمینی شکست یک طاغوت بزرگ بود که باعث شد ایران به یک استقلال برسد و بعد از آن دست آمریکا و کشورهای غربی از دامان ایران کوتاه گردد و ایران الان به یکی از قدرت‌های اول منطقه تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار