مدیر کل صداو‌سیما استان البرز خبر داد؛

راه اندازی پویش «به عشق رئیسی رای می‌دهم» در البرز

«فرخ نژاد» از راه اندازی پویش «به عشق رئیسی رای می‌دهم» خبر داد و گفت: در این پویش با هدف مشارکت بیشتر مردم در انتخابات مردم در محلات مختلف استان البرز فیلم‌های ۲ دقیقه‌ای از خود و‌ خانواده‌شان برای حضور در انتخابات تهیه می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵ - 05June 2024

راه اندازی پویش به عشق رئیسی رای می‌دهم در البرزبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «رضافرخ نژاد» مدیر کل صداو‌سیما البرز در جلسه قرارگاه رسانه‌ای البرز که در خصوص انتخابات با حضور مسئولان استان برگزار شد با بیان اینکه اقدامات و دستاورد‌های دولت سیزدهم باید تبیین شود، اظهار داشت: خدماتی که دولت سیزدهم در استان البرز انجام داده، باید برای مردم تشریح شود.  

فرخ نژاد افزود: برای دعوت مردم به حضور در انتخابات برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که با حضور کارشناسان هرشب ساعت ۲۱ با عنوان «راه مردم» پخش خواهد شد.

وی با دعوت از خانواده شهدا، معلمان، ورزشکاران، هنرمندان و اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات در برنامه‌های مختلف صدا وسیمای البرز، خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات تریبون صداوسیما به میان مردم می‌رود تا خواسته‌های آنان از رئیس جمهور منتخب خود را جویا شود.

این مسئول از راه اندازی پویش «به عشق رئیسی رای می‌دهم» خبر داد و گفت: در این پویش با هدف مشارکت بیشتر مردم در انتخابات مردم در محلات مختلف استان البرز فیلم‌های ۲ دقیقه‌ای از خود و‌ خانواده‌شان برای حضور در انتخابات تهیه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار