سه دهه وفاداری کردها به امام راحل/ رهبری که ریشه طاغوت را خشکاند

راهی شدن کردستانی‌ها به مرقد مطهر امام در روزهای اخیر وفاداری بیش از سه دهه کردها به امام راحل و تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های آن رهبر فرزانه را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۶۷۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ - 05June 2024

سه دهه وفاداری کردها به امام راحل/رهبری که ریشه طاغوت را خشکاندگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ - امام خمینی بیعتی ناگسستنی با ملت عظیم ایران، سیدی که ریشه ۲۵۰۰ ساله ظلم و ستم شاهنشاهی را خشکاند.

امامی که از سلاله‌ای پاک و خاندانی سید و آقا زاده برای بیدار کردن مردم ایران کفش آهنین پوشید و در مقابل رژیم پهلوی ایستادگی کرد.

سال‌ها زندان، شکنجه، دوری از خاک وطن، تبعید و آزار این بزرگ مرد تاریخ را از هدفش دور نکرد حتی تمام روزهایی که دور از مردم ایران و خانه و وطن خود بود اندیشه‌ای فراتر در ذهن می‌پروراند.

امام خمینی (ره) بعد از پیروزی مردم بر رژیم نظام شاهنشاهی توانست نه با دیکتاتوری و رأی خودکامانه، بلکه با دموکراسی و برپایه همه پرسی که رضایت اکثریت مردم را دربر داشت یک نظام همه پسند را بنیاد نهد.

امروز انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی تنها با دوراندیشی پیر جماران توانسته به ثمر برسد و نسل‌های بعد از میوه و سایه انقلاب بهره ببرند.

بعد از سه دهه ارتحال ملکوتی این مرد بزرگ همچنان مردم ایران با عشق و شور در سالگرد وفات او و برای تجدید میثاق با او و آرمان‌های انقلابی که ثمره اندیشه او بود گرد هم می‌آیند و امسال نیز کردستانی‌ها مثل هر سال به سوی مرقد مطهر ایشان راهی تهران شدند تا باز دیگر با این بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق داشته باشند.

معمار کبیر انقلاب اسلامی با تذهیب و تزکیه نفس قلب میلیون‌ها ولایت‌مدار را شیفته‌ی خود کرد وی تمام طول حیات خود را صرف دادخواهی جهان اسلام و احیای اسلام ناب محمدی (ص) کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار