راه‌اندازی پویش «امام دل‌ها» در کردستان

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از راه‌اندازی پویش «امام دل‌ها» به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در کردستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ - 02June 2024

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کردستان، عیسی فلاحی، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، هشتم خردادماه در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) گفت: کمیته فرهنگی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برنامه‌ها و رویدادهای مفید و تأثیرگذاری مرتبط با سیره و ابعاد شخصیتی معمار کبیر انقلاب با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط تدارک دیده است.

وی افزود: مسابقات کتاب خوانی از وصیت‌نامه آن حضرت، تهیه و چاپ ویژه نامه حضرت امام خمینی(ره)، پویش امام دل‌ها، فضاسازی ملموس و هنری در سطح شهرهای استان کردستان با هماهنگی کمیته فرهنگی و تدارک برنامه‌های ویژه‌ای برای انتخابات پیش‌رو مد نظر خواهد بود.

معاون امور فرهنگی با تأکید بر مردمی‌سازی برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام‌(ره) بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی مرتبط امسال با محوریت نوجوانان و جوانان به منظور آشنایی این قشر پویا و فعال جامعه با شخصیت حضرت امام(ره) و اهداف انقلاب به صورت ویژه ساخته و پرداخته شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در اعزام کاروان‌های مردمی به مرقد آن حضرت برنامه‌های فرهنگی و ایجاد و راه‌اندازی دروازه قرآن برای عبور زائران مدنظر باشد، گفت: روحانیون و مبلغان مستقر در اتوبوس‌های کاروان‌ها موضوع انتخابات را به صورت ویژه برای زائران تبیین و روشنگری کنند.

یادآور می‌شود؛ در پایان هرکدام از نمایندگان نهادها و دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته فرهنگی ارتحال حضرت امام‌(ره) به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خویش به شرح ذیل پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار