رئیس ستاد انتخابات کردستان عنوان کرد؛

پیش‌بینی بیش از هزار شعبه اخذ رأی انتخابات در کردستان

رمضانی گفت: در حال حاضر هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده که امکان اضافه‌شدن به این تعداد وجود دارد.
کد خبر: ۶۷۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 06June 2024

پیش‌بینی بیش از هزار شعبه اخذ رأی انتخابات در کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، مهدی رمضانی رئیس ستاد انتخابات کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همت دستگاه‌های مربوطه در ستاد انتخابات امکانات لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه با وجود زمان بسیار کم تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات مناسب است، افزود: با توجه به الکترونیکی برگزارشدن انتخابات در حوزه زیرساخت‌ها و فناوری اطلاعات نیز امکانات لازم بسیج شده است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان عنوان کرد: در حال حاضر هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده که امکان اضافه‌شدن به این تعداد وجود دارد.

این مسئول انتخابات را مصداق بارز مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: مشارکت مردم همواره در بُعد داخلی و بین‌المللی توانسته بسیاری از مسائل کشور را مدیریت کند بنابراین حضور حداکثری در این دوره از انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

رمضانی تأکید کرد: با توجه به شهادت رئیس‌جمهور و جلوتر افتادن انتخابات، شرایط اکنون خطیرتر است و غربی‌ها منتظر این هستند که ببینند ایرانی‌ها چه تصمیمی برای آینده کشور می‌گیرند و این امر وظیفه تک‌تک ما را سنگین‌تر می‌کند. 

وی گفت: از آنجایی که ایرانی‌ها موقعیت‌شناس بوده و شرایط کشور را به خوبی درک می‌کنند، این بار رکورد جدیدی در انتخابات ثبت می‌کنند و منتج به انتخاب اصلح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار