فرمانده مرزباني انتظامي تاکید کرد؛

همدلي و همبستگي رمز موفقيت مأموريت اربعين

فرمانده مرزباني انتظامي با بيان اينکه افتخار خادم الحسيني شيعيان توسط مرزبانان ارزشمند است، گفت: همدلي و همبستگي رمز موفقيت مأموريت اربعين است.
کد خبر: ۶۷۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱ - 05June 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدعلي گودرزي» فرمانده مرزباني فراجا در جلسه قرارگاه اربعين که در پايانه مرزي چذابه برگزار شد، پياده روي اربعين را يک راهپيمايي بزرگ عليه استکبار جهاني دانست و گفت: پياده روي اربعين بزرگترين اجتماع بشري درجهان و نمايش قدرت الهي براي جمع کردن ده ها ميليون انسان حول محور انسان کامل و معصوم براي تشکيل ارتش منجي عالم بشريت مي باشد و عظمت و شکوه پياده روي اربعين حسيني نشان از اقتدار و صلابت اسلام است.

وي در ادامه با تأکيد بر تسهيل تردد زائران و امنيت مرزهاي استان خوزستان، گفت: ما در مراسم اربعين افتخار خادم الحسيني شيعيان و زوار ايراني و برخي از کشورهاي همسايه را داريم که بسيار برايمان ارزشمند است.

فرمانده مرزباني انتظامي با قدرداني از تلاش هاي مرزبانان در اربعين سال گذشته، اظهار کرد: امنيت و آرامش مردم و زائران اربعين حسيني (ع) از اولويت هاي مرزبانان مي باشد و براي تحقق آن از هيچ تلاشي نبايد فروگذاري کرد.

سردار گودرزي تصريح کرد: ماموريت اربعين از جمله ماموريت هايي است که سرمايه اجتماعي و منزلت مرزباني فراجا را در افکار عمومي ارتقاء مي دهد بنابراين اگر همدلي و همبستگي نباشد، اين ماموريت عظيم به خوبي انجام نمي شود.

اين مقام ارشد مرزباني فراجا با تأکيد بر ديپلماسي مرزي با کشور عراق براي تسهيل تردد و امنيت زائران در ايام اربعين، گفت: در هفته گذشته نشستي با فرمانده مرزباني کشور عراق داشتيم و بحمدالله مرزبانان دو کشور در تمامي سطوح از صف و ستاد داراي روابط حسنه و هماهنگي کامل در کنترل مرزهاي مشترک مي باشند.

سردار گودرزي با بيان اينکه در زمان برگزاري ايام اربعين علاوه بر کنترل دروازه هاي مرزي، کنترل کل مرزهاي زميني و آبي در دستور کار قرار دارد، افزود: امسال زوار مي توانند از مرزهاي شلمچه، چذابه، مهران، خسروي، باشماق، تمرچين و مرز دريايي آبادان تردد کنند.

وي تأکيد کرد: در زمينه کنترل مرزها، مرزبانان دو کشور جمهوري اسلامي ايران و عراق نهايت تلاش خود را براي ايجاد امنيت پايدار به کار خواهند کرفت.

برچسب ها: پلیس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار