شهید «محمدرضا رحیمی»:

خدایا در روز حساب، با فضل خودت با ما معامله کن

شهید «محمدرضا رحیمی» در وصیت نامه خود آورده است: خدایا در روز حساب، با فضل خودت با ما معامله کن نه با عدالت که ما طاقت تحمل آن را نداریم.
کد خبر: ۶۷۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ - 06June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «محمدرضا رحیمی» دوم مرداد ۱۳۴۱ در اردبیل به دنیا آمد. پس از پشت سر گذاشتن دوران کودکی، تحصیلات ابتدایی را در سال ۱۳۴۷ آغاز کرد. سپس در مقاطع راهنمایی و دبیرستان ادامه تحصیل داد و سرانجام در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ بعد از عملیات بدر به هنگام وصل پل‌های ارتباطی در جزیره مجنون در اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای بهشت فاطمه شهر اردبیل واقع شده است.

در وصیت‌نامه شهیدمحمدرضا رحیمی می‌خوانیم:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جان ما همگی امانتی است که از طرف خدا به ما سپرده شده و چه خوب است که بدون آنکه صاحب امانت برای گرفتن امانتش به ما رجوع کند خودمان این امانت را پس بدهیم و با رفتن به جبهه از امام اطاعت کنیم که اطاعت از او اطاعت از خداست، شاید که مورد رحمت خدا قرار بگیریم... همسر عزیزم، حق تو بر گردن من زیاد است و از اینکه نتوانستم حق تو را ادا کنم خجالت می‌کشم. از اول برای تو دردسر آورده‌ام و، چون به‌خاطر کار‌های انقلاب و سپاه بود ا‌ن‌شا‌ءالله خداوند اجر بزرگی برای تو منظور می‌دارد.

روح‌انگیز، خیلی‌ها باید به حال تو غبطه بخورند چرا که بعد از چند روز سختی دنیا، آخرتی روشن داری؛ چون در شهادت برادرانت مصیبت‌ها کشیدی. خودت همیشه در انقلاب و دفاع از آن، زحمت‌ها متحمل شده‌ای. در سرما و گرما، نمازجمعه و دعا‌های کمیل را ترک نکرده‌ای. به‌خاطر خدا تحمل کرده‌ای؛ سعی کن بیشتر صبر کنی که خدا با صابران است... خدایا در روز حساب، ما را عفو کن و محاسبه را آسان بفرما و با فضل خودت با ما معامله کن نه با عدالت که ما طاقت تحمل آن را نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار