جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بجنورد اهدا شد

سردار اکبری گفت: سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تعداد ۵۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند در شهرستان بجنورد اهدا کرد.
کد خبر: ۶۷۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ - 08June 2024

تعداد ۵۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند در شهرستان بجنورد اهدا شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «حسین اکبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در آیین کمک مؤمنانه به افراد و اقشار کم برخوردار سطح استان، اظهار داشت: سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تعداد ۵۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند در شهرستان بجنورد اهدا کرد.

سردار اکبری با اشاره به همدلی و نوع‌دوستی افراد نسبت به یکدیگر و اقشار کم درآمد جامعه، گفت: اعتبار اصلی تهیه این اقلام، به اعتبار خیرین محترم، نظام اسلامی و کمک‌های مؤمنانه افرادی است که ما را در این امر یاری کردند. این جهیزیه‌ها با مشارکت نیکوکاران و قرارگاه‌های پیشرفت و قرارگاه‌های پهنه‌ای تأمین شده است.

وی افزود: هر سری جهیزیه شامل یخچال، کولر، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است. جهیزیه‌ها به نوعروسانی اهدا شد که توانایی خرید اقلام ضروری زندگی را نداشتند و پایگاه‌های بسیج محلات این افراد نیازمند را شناسایی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها