سخنگوی شهرداری شیراز:

بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی در فارس افتتاح می‌شود

«جاویدی» از افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی، تقاطع غیرهمسطح شهید امیر عبداللهیان در راستای تکریم مقام شهدای خدمت و کلنگ‌زنی فاز نخست پروژه ملی احیای زندیه در بیست و ششمین مرحله از افتتاح و کلنگ‌زنی‌های شهرداری این کلان‌شهر بااعتبار مجموعاً ۳۶۰۰ میلیارد تومان طی روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 08June 2024
بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی در فارس افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «رضا جاویدی» مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز امروز، ۱۹ خرداد در حاشیه بازدید از این پروژه‌ها ضمن تأکید بر لزوم پاسداشت مقام شهدا به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه اظهار داشت: در این راستا، شورای اسلامی شهر شیراز بزرگراه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ را به نام بزرگراه «شهید آیت‌الله رئیسی» و تقاطع غیرهمسطح آن را به نام «شهید امیر عبداللهیان» نام‌گذاری کرده است.
 
سخنگوی شهرداری شیراز در خصوص مشخصات فنی بزرگراه «شهید آیت‌الله رئیسی» افزود: این بزرگراه به طول ۴ کیلومتر و عرض ۵۵ متر بااعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومان حدفاصل بزرگراه حسینی‌الهاشمی تا تقاطع آفرینش احداث‌ شده است.
 
جاویدی ادامه داد: از جمله اهداف احداث این بزرگراه می‌توان به ایجاد محور کمکی بلوار دکتر حسابی به‌منظور روان‌سازی ترافیک در این محور، اتصال غیرهمسطح بزرگراه «شهید آیت‌الله رئیسی» به کمربندی و افزایش ایمنی تردد شهرک‌های مجاور کمربندی اشاره کرد.
 
وی در خصوص افتتاح تقاطع غیرهمسطح «شهید امیر عبداللهیان» گفت: این پروژه یک تقاطع غیرهمسطح شبدری واقع در تقاطع بزرگراه حسینی الهاشمی و آیت‌الله رئیسی است و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان احداث‌شده و تقدیم مردم شهیدپرور شیراز می‌شود.
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز همچنین با اشاره به کلنگ زنی فاز نخست پروژه ملی احیای زندیه اظهار کرد: این پروژه با اعتبار هزار میلیارد تومان در راستای احیای محور زندیه در بافت تاریخی فرهنگی شیراز انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار