مدیرعامل ستاد دیه همدان:

هزینه یادبود فرزند صرف آزادی ۲ زندانی در همدان شد

«روحانی منش» گفت: یک خانواده در همدان هزینه سالگرد فرزندشان را صرف آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد کردند.
کد خبر: ۶۷۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸ - 09June 2024

هزینه یادبود فرزند صرف آزادی ۲ زندانی در همدان شدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «یداله روحانی‌منش» مدیرعامل ستاد دیه همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای یک خانواده مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از هزینه پیش بینی شده برای برگزاری سالگرد مراسم فرزندشان را برای آزادی زندانیان به ستاد دیه تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: یک دانشجو اقدام به خرید غلات کرده بود اما به علت کیفیت پایین آن و ناتوانی در فروش، ۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال بدهکار و از نیمه فروردین ۱۴۰۳ راهی زندان شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان یادآور شد: همچنین فردی با راه اندازی کارگاه خیاطی اقدام به انعقاد قرارداد با مجموعه ای برای دوخت لباس کرده بود اما به علت گرانی مواد اولیه و ناتوانی در عمل به تعهدات از بهمن سال گذشته زندانی شد.

روحانی منش ادامه داد: با کمک این خانواده خیر و گذشت بخشی از بدهی توسط شاکیان پرونده، زمینه آزادی این ۲ زندانی جرائم غیرعمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شد.

وی گفت: فروردین و اردیبهشت امسال ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۴۵ مرد و پنج زن با بدهی ۷۳۲ میلیارد ریال از زندان های این استان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

روحانی منش بیان داشت: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می شود.

وی متذکر شد: شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک های شهروندان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها