رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ملت ایران بلوغ سیاسی خود را در انتخابات به نمایش خواهد گذاشت

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: ملت ایران بلوغ سیاسی، اجتماعی و انقلابی خود را در انتخابات پیشِ رو به نمایش خواهد گذاشت تا موجب رضایت شهدا و یأس دشمنان نظام اسلامی شود.
کد خبر: ۶۷۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 09June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش هادیان سیاسی که در مرکز همایش‌های کوثر این سازمان و به صورت وبیناری در کلیه یگان‌های ارتش برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به حادثه دلخراش شهادت رئیس جمهور و همراهان، ملت ایران ناخواسته در آستانه خلق حماسه دیگری در راستای انتخاب رئیس جمهور چهاردهم قرار گرفته‌اند و یکبار دیگر نقش و حساسیت خود را در تعیین سرنوشت خویش به رخ دنیا خواهند کشید.

ملت ایران بلوغ سیاسی خود را در انتخابات به نمایش خواهند گذاشت

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: اگرچه به برکت وجود مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تدابیر معظم‌له، در نبودِ رئیس جمهور، کوچک‌ترین خللی در اداره کشور به وجود نیامد، ولی بر اساس اصل ۳۱ قانون اساسی، چنانچه برای رئیس جمهور اتفاقی بیفتد، باید رئیس جمهور جدید انتخاب شود و به همین دلیل برگزاری انتخابات در ۸ تیر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با تأکید بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات، اضافه کرد: بدون تردید اگر نگوییم که فقدان رئیس جمهور و همراهان شهیدشان غیرقابل جبران است، ولی دیر جبران خواهد بود و تنها راه تسریع کاهش آلام و خسارات این است که باید از دل این حادثه، حماسه بیافرینیم تا مرهمی بر دل مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، مردم و نیرو‌های خدوم باشد.

وی اضافه کرد: این حماسه جبرانگر دارای دو بخش، «حماسه تشییع» و «حماسه تعیین» است که مردم ایران در تشییع رئیس جمهور شهید و همراهان، سنگ تمام گذاشتند و ان‌شاءالله در هشتم تیر باحضور پرشور در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر، مرحله دوم را نیز با قوت و قدرت بیشتر انجام خواهند داد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در ادامه اظهار داشت: با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیر می‌توان از حادثه فقدان رئیس جمهور شهید حماسه ساخت.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیشِ رو شهدا، دوست‌داران و دشمنان نظام نظاره‌گر اقدام و میزان حضور ما خواهند بود، گفت: ملت ایران بلوغ سیاسی، اجتماعی و انقلابی خود را در این انتخابات به نمایش خواهد گذاشت تا موجب رضایت شهدا، امیدواری دوستان داخلی و خارجی و یأس دشمنان نظام اسلامی شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با اشاره به وظایف مسئولان در خصوص چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: فرماندهان و مسئولان باید ظرفیت‌های خود را پای کار آورده تا نصاب حضور کارکنان و خانواده‌های ارتش در انتخابات قبلی را تکرار کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تأکید بر اینکه شهید آیت‌الله رئیسی همواره به عنوان الگوی رؤسای جمهور و مسئولان خواهد بود، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید، محبوب‌ترین، موفق‌ترین و پردستاوردترین رئیس جمهور پس از مقام معظم رهبری بود که توانست انتظارات انقلابی را برآورده کند و ما وظیفه داریم ویژگی‌های ایشان را به عنوان یک رئیس جمهورِ در تراز انقلاب اسلامی تبیین کنیم.

وی در ادامه، «التزام عملی به تدابیر مقام معظم رهبری»، «خستگی‌ناپذیری در خدمت به مردم»، «مدیریت میدانی به جای مدیریت پشت میزنشینی»، «از مردم، با مردم و برای مردم بودن» و «تمرکز بر اصول و بی‌اعتنایی به مسائل حاشیه‌ای» را از ویژگی‌های شهید رئیسی عنوان کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی «به صفر رساندن فوتی‌های کرونایی از ۷۰۰ نفر در روز»، «بازگرداندن امید به بهبود امور»، «احیای هشت هزار و ۷۷۰ واحد تولیدی»، «برداشتن گام‌های مؤثر درخصوص جوانی جمعیت»، «لغو قرارداد ننگین ۲۰۳۰»، «حل مشکل رتبه‌بندی معلمان»، «هماهنگ‌سازی بین دیپلماسی و میدان»، «۲۷ سفر خارجی به ۲۳ کشور»، «احیا و توسعه روابط با همسایگان»، «عضویت در پیمان‌های شانگهای و بریکس»، «تقویت محور مقاومت»، «زمینه‌سازی برای عضویت مجدد بشار اسد در اتحادیه عرب»، «جایگزینی دیپلماسی انقلابی به جای دیپلماسی التماسی» و... بخشی از خدمات رئیس جمهور در داخل و سطح بین‌المللی بوده است که نیازمند تبیین هستند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پایان با تأکید بر اینکه همه این موفقیت‌ها نتیجه یک انتخاب درست بود، گفت: وظیفه ما در انتخابات آینده ریاست جمهوری، اول حضور پرشور و بعد انتخاب فردی با ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی است که تداوم‌بخش اقدامات دوران ریاست جمهوری بابرکت ایشان باشد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار