فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

رسانه‌ها در تبیین ویژگیهای رییس جمهور طراز انقلاب اسلامی تلاش کنند

سردار «فدا» با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی، گفت: رسانه‌ها در تبیین ویژگیهای رییس جمهور طراز انقلاب اسلامی تلاش کنند.
کد خبر: ۶۷۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ - 09June 2024

رسانه‌ها در تبیین ویژگیهای رییس جمهور طراز انقلاب اسلامی تلاش کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ «مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امروز (یک‌شنبه) در نشست خبری یادواره شهدای رسانه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) منشأ تحول و تغییر حرکت مسیر تاریخ شد و شرایطی را رقم زد که امروز دایره انقلاب اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته و‌ مفاهیم آزادی، عدالت، دفاع از مظلوم را در دل جهان زنده کرده است و در داخل نیز بعد از حکومت پیامبر اسلام (ص) و امام علی (ع) حاکمیت اسلام را در این کشور مستقر کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدا به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: این ضربه با هدف از بین بردن انقلاب، تغییر روش در مسوولان، مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز، محدود کردن انقلاب و جلوگیری از صدور انقلاب بود و برای این هدف از تمام روش‌ها از جمله توطئه تجزیه طلبی، ترور، جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ هوشمند، فتنه‌های مختلف استفاده کرد ولی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای تمام توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی از مرحله بازدارندگی گذشته است و به چنان قدرتی رسیدن است که با قدرت به تمام دشمنان خود حمله می‌کند که آخرین آن عملیات «وعده صادق» بود که به غده سرطانی و عصاره استکبار جهانی حمله شد.

وی با اشاره عظمت نظام اسلامی، ابراز کرد: در شهادت آیت‌الله ریسی بیش از ۱۷۰ کشور، مرکز و شخصیت جهانی پیام تسلیت دادند که نشان از عظمت نظام اسلامی است و امروز در اوج اقتدار در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و همه این موفقیت‌ها در پرتو هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم خورد که با تدبیر دست دشمن را بسته، سایه دشمن را دور کرده و در گردنه‌های مختلف کشور را به سلامت عبور داده است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با جسارت و شجاعت اجازه عملیات «وعده صادق» را صادر کردند، ایشان بعد از شهادت آیت‌الله ریسی با امیدواری و تدبیر اجازه ندادند شرایط کاری کشور به هم بخورد و حتی اجازه ندادند جلسه مجلس خبرگان عقب بیافتد و بر اساس قانون برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات در موعد قانونی برگزار شد. رهبر معظم انقلاب اسلامی با طمأنینه و آرامش را به کشور تزریق کردند.

سردار فدا با بیان اینکه شهدای خدمت نمره مسولان جمهوری اسلامی را ارتقا دادند، افزود: این شهدا در طراز نظام اسلامی بودند، شهید رییسی شخصیتی مجری فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، خستگی را خسته کرده بود، مورد توهین قرار گرفت و از همه گذر کرد، هدف او خدایی بود. شهید امیر عبدالهیان یک‌‌ دیپلمات انقلابی بود، آیت‌الله آل هاشم انقلابی ترین و مردمی‌ترین امام جمعه کشور بود، پرسنل پروازی که جز بهترین کارکنان آشیانه انقلاب اسلامی بودند و محافظ ایشان که تا آخرین لحظات آیت‌الله رییسی را همراهی کرد.

وی بیان داشت: امروز در صحنه انتخابات نیازمند افرادی هستم که شاخصه‌های رییس جمهور شهید را ادامه دهند، جرات ایستادگی در مقابل دشمن را داشته باشد. دنبال تفرقه نباشد، توان عبور از تحریم‌ها را داشته باشد. برای کسب پنج رای دستاوردهای نظام اسلامی را زیر سوال نبرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین شاخص های یک رییس جمهور طراز انقلاب اسلامی گفت: رسانه‌ها از ابتدای انقلاب همراه نظام و مردم بوده‌اند، در صحنه جبهه مقاومت نیز آن کسانی که صدای مردم مظلوم فلسطین و صدای ستم رژیم صهیونسیتی را به جهان می‌رساند، رسانه‌ها و خبرنگاران شجاعی هستند که در صحنه حاضر می‌شوند و این‌ پیام را به جهانیان منتقل می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونسیتی با حمله به مراکز بین‌المللی، مساجد، مدارس و مراکز آموزشی و بیمارستان‌ها جنایات بسیاری را مرتکب می‌شود، بیماران روی تخت بیمارستان مورد حمله قرار می‌دهند ولی برغم اینکه تمام رسانه‌های بزرگ جهان در اختیار استکبار و صهیونیست‌ها است، اخبار این جنایات به جهان منتقل می‌شوند و در این راه صهیونسیت‌ها بیش از ۱۵۰ خبرنگار را در غزه به شهادت رساندند.

سردار فدا اضافه کرد: همچنین ۳۳۳ شهید خبرنگار و رسانه در کشورمان جان‌ خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند و منادی ایثار و شهادت شدند و امروز با برگزاری یادواره شهدای رسانه و یادواره شهدای خبرنگار غزه امیدواریم که در رساندن صدای مظلومیت رسانه‌ها و خبرنگارانی که در ۴۵ سال گذشته و دفاع مقدس و همچنین غزه نقش آفرینی کردند، نقش موثری داشته باشیم.

وی ادامه داد: این یادواره پنج‌شنبه ۲۴ خردادماه با سخنرانی سردار «غلامرضا سلیمانی» فرمانده سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد. در این مراسم که با همکاری رسانه‌ها، مسولان شاهین شهر، و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده شهدا اجرا می‌شود، علاوه بر سخنرانی نمایش ترکیبی که از ابتدای انقلاب تا شهادت آیت‌الله ریسی را به تصویر می‌کشد، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار