فرماندار مهران:

انتخابات پشتیبان امنیت ملی است

«شفیعی» گفت:انتخابات بعنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی است که حضور حد اکثری مردم در آن بعنوان پشتیبان امنیت ملی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۷۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶ - 09June 2024

انتخابات پشتیبان امنیت ملی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام،نشست مشترک هیات نظارت انتخابات استان و هیأت اجرایی شهرستان که باحضور «علی عباس شفیعی» فرماندار شهرستان مهران برگزار شد.

«علی عباس شفیعی» فرماندار شهرستان مهران در این جلسه اظهارداشت:انتخابات بعنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی است که حضور حد اکثری مردم در آن بعنوان پشتیبان امنیت ملی به شمار می‌رود. 

وی انتخابات را مظهر اراده مردم و مهم‌ترین رویداد سیاسی،اجتماعی در کشور دانست و افزود:مسئولیت ما فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم است. 

«شفیعی» با تبیین نقش مهم مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات گفت:دشمنان همواره به دنبال دلسرد کردن و کاهش حضور مردم در صحنه‌ی سرنوشت ساز جامعه بوده اند و بر ما لازم است با تلاش مضاعف نسبت به مشارکت مردم در انتخابات حساس باشیم. 

وی با اشاره به نقش مهم هیات نظارت در امر برگزاری مطلوب انتخابات افزود: حضور شما عزیزان که امروز در این جلسه شرف حضور دارید مغتنم است و در این مسیر با کامل‌ترین همکاری و هماهنگی، انتخابات با شکوهی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار