فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا:

خانواده معظم شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

سرهنگ «عدلی مژدهی» با خانواده معظم شهید «خیرالله یکتا صابر ماسوله» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۷۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴ - 10June 2024

خانواده معظم شهدا اسوه صبر و استقامت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «جعفر عدلی مژدهی» فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا و حجت‌الاسلام «سید یوسف رزاق‌زاده» به همراه جمعی از کارکنان انتظامی شهرستان صومعه‌سرا به منظور تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید خیرالله یکتا صابر ماسوله با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا در این دیدار صبر و استقامت مادران و همسران  شهدا را الگو گرفته از حضرت ام البنین (س) مادر ۴ شهید کربلا بیان کرد که در راه اسلام از تمام هستی خود گذشتند و اظهار داشت: اقتدار و موفقیت روزافزون امروز کشور مرهون فداکاری‌های شهدا و همچنین خانواده‌های معظم این عزیزان است.

وی افزود: ایثارگری شهدا در راه اعتلای کشور و برقراری نظم و امنیت بوده و اکنون وظیفه همگان است که از این دستاورد ارزشمند شهدا پاسداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به دنبال خواهد داشت.

در این دیدار با اهداء لوح سپاس و هدیه از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها