با صدور پیامی؛

مدیر کل کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس مازندران درگذشت والده سردار «کارگر» را تسلیت گفت

سرهنگ «سلامی» مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی درگذشت والده سردار «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۷۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 11June 2024

مدیر و کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران درگذشت والده سردار «کارگر» را تسلیت گفتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

«وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

برادر گرامی جناب آقای سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر»

ریاست محترم بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

غم فقدان مادر، این مهربان‎ترین مخلوق خالق بی‌همتا، دردی جانگداز است که در وصف و در کلام نمی‌گنجد.

به یقین مادران بلند همتی که در دامان پاکشان فرزندان مجاهد، متعهد و خدمتگزاری صدیق به اسلام و ملت بزرگ ایران پرورش می‌یابند در سرای آخرت مورد لطف و عنایت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) قرار خواهند گرفت.

با نهایت تأسف و تأثر، درگذشت مادر بزرگوارتان را صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات، رحمت واسعه، مغفرت و همنشینی با حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و برای جنابعالی و خانواده ارجمندتان صبر و شکیبایی مسألت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها