فصل پنجم «بزرگراه همت» رونمایی شد

فصل پنجم مستند «بزرگراه همت» با موضوع معرفی کنشگران شاخص و برجسته عرصه اجتماعی و فرهنگی با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، رونمایی شد.
کد خبر: ۶۷۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵ - 11June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، مجموعه مستند «بزرگراه همت» می‌کوشد تا با دوربینی بی‌تکلف، راوی قصه‌های ناب مجاهدان فرهنگ و دستاوردهای ارزشمند آنها باشد و کشور به کشور، استان به استان، شهر به شهر، روستا به روستا، می‌بوید و می‌جوید تا دیده‌بان و پاسدار آورده‌های فرهنگی تمدن نوین اسلامی باشد.

فصل پنجم «بزرگراه همت» رونمایی شد

«بزرگراه همت» نام مستندی سریالی است که به معرفی کنشگران شاخص و برجسته عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور می‌پردازد و از شبکه افق پخش می‌شود. تاکنون چهار فصل این مستند ساخته شده است و امروز از فصل پنجم مستند رونمایی شد.

«اباذر صالحیان» مدیر تولید گروه مستند شبکه افق گفت: با توجه به سابقه و گستردگی مستتد «بزرگراه همت» دایره رفاقت‌های ما گسترش پیدا کرده و تقریباً در تمام استان‌ها بوده است. امروز در خدمت عوامل تولید تا دوستان در شهرهای مختلف هستیم و از هر طیفی مهمان داریم.

فصل پنجم «بزرگراه همت» رونمایی شد

وی افزود: موضوع مستند «بزرگراه همت» بحث مشارکت مردمی است و صرفاً بنا نیست که داستان و قهرمان که موضوعات مختلف که به موفقیت‌هایی رسیده را روایت کند، بلکه موضوع برای خود من جدی‌تر از این موضوع و بحث گفتمان‌سازی و حکمرانی است و بحث برای زمینه‌ساز ظهور است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار