نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مسئولان در جمهوری اسلامی باید اخلاق محور باشند

آیت‌الله «شعبانی» گفت: کسی که در جمهوری اسلامی می‌خواهد مسئولیت بگیرد باید اخلاق محور باشد و برای خدا وارد میدان شود.
کد خبر: ۶۷۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴ - 11June 2024

مسئولان در جمهوری اسلامی باید اخلاق محور باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع مرحوم آیت الله طه‌محمدی، اظهار داشت: باید از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و تدفین آیت الله طه‌محمدی تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه مردم این استان خدمات و مجاهدت‌های آیت‌الله طه‌محمدی را فراموش نخواهند کرد، افزود: در تمامی این سال‌ها از خطبه‌های امام جمعه فقید همدان مردم استفاده کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تثریح کرد: تلاش در عرصه‌های مختلف، انجام فعالیت‌های علمی و اجتماعی و در کنار مردم بودن، از ویژگی‌های مرحوم آیت الله طه‌‌محمدی بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در این مراسم، به معنای قدردانی از این عالم است، امیدواریم خداوند بهترین پاداش‌ها را در مقابل این مجاهدت‌ها به ایشان عطا فرماید.

شعبانی بیان داشت: مرحوم آیت الله طه‌محمدی در عرصه‌ فعالیت‌های پیش از انقلاب نیز حضوری جدی داشت. این عالم بزرگوار تمام عمر خود را صرف تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی کرد.

وی عنوان کرد: منش و اخلاق مرحوم آیت الله طه‌محمدی و آیت الله موسوی اصفهانی در ایام برگزاری انتخابات خبرگان رهبری می‌تواند الگویی در برگزاری انتخابات‌های دیگر باشد

امام جمعه همدان با بیان اینکه کسی که در جمهوری اسلامی می‌خواهد مسئولیت بگیرد باید اخلاق محور باشد و برای خدا وارد میدان شود، گفت: امام جمعه فقید همدان، بارها صادقانه تجریبات خود را در اختیار بنده قرار می‌داد.

وی متذکر شد: آیت الله طه‌محمدی به معنای واقعی کلمه به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب متعهد بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها