پیام مشترک جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت والده سردار کارگر

جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت والده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۶۷۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶ - 11June 2024
پیام مشترک جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت والده سردار کارگربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد «سید علی احمد زاده» استاندار و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویر احمد، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مشترک درگذشت والده سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
 
متن این پیام بدین شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
برادر ارجمند سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر
ریاست محترم بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس ومقاومت 
سلام علیکم بماصبرتم
 
باکمال تأسف وتأثر عروج مادر بزرگوارتان که صبورانه زیست، صادقانه آموخت، صمیمانه روشنی بخشید و سبک بال از افق ناسوت پر کشید را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
 
بی‌شک فقدان آن بانوی مومنه که مادری مهربان و بانویی با تقوی بود و عمری را به پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت (ع) سپری و در دامان صدق و ایثار و پر مهر خویش فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون جنابعالی را تربیت نمود؛ عاقبت جهان فانی را وانهاد و به عشق دیدار حضرت حق و حضرت زهرا (س) به دیار باقی شتافت.
 
 از خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و خانواده گرامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار