معاون عمرانی استانداری اردبیل:

جهاد تبیین همان بیان واقعیت‌هاست

«میر جعفریان» گفت:جهاد تبیین همان بیان واقعیت‌هاست و آیت الله رئیسی همه کاستی‌ها را بصورت شفاف برای مردم بیان می کرد تا بین مردم فاصله‌ای نباشد.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۰ - 13June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،بعد ظهر روزگذشته (چهارشنبه) یادواره شهدای خدمت با حضور «سیدکمال الدین میرجعفریان» معاون عمرانی استانداری اردبیل و جمعی از مهندسین عضو نظام مهندسی استان اردبیل درسالن جلسات نظام مهندسی اردبیل برگزار شد.

«تورج آریش» رئیس سازمان نظام مهندسی در این مراسم به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهان اشاره کرد وافزود: خدمات دولت مردمی توقف ناپذیر است.

 «مجید صمدی» رئیس بسیج مهندسین استان اردبیل نیز در این مراسم به لزوم جهاد تبیین و روشنگری در جامعه اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین در خصوص مسائل سیاسی راهگشا و گره‌گشا است پیشرفت کشور و تداوم خدمات دولت مردمی در گرو حضور پرشور و اگاهانه مردم پاب صندوق‌های رای و انتخاب اصلح‌ترین شخص برای ریاست جمهوری است.


سید کمال الدین میرجعفریان ظهر امروز در جمع جمعی از مهندسان عضو نظام مهندسی اردبیل به تبیین فلسفه جهاد تبیین پرداخت و گفت: جهاد تبیین همان بیان واقعیت‌هاست و آیت الله رئیسی همه کاستی‌ها را بصورت شفاف برای مردم بیان می کرد تا بین مردم فاصله‌ای نباشد.

 وی با بیان اینکه جهاد تبیین در شاکله نظام تعریف شده است، گفت: جهاد تبیین باعث می‌شود کاستی‌ها به دردی ناعلاج برای کشور تبدیل نشده و ملعبه‌ای برای بدخواهان ملت در داخل و خارج کشور تبدیل نشود، از این رو همه اقدامات در همه دولت‌ها باید به نحو مطلوب به مردم بیان شود.

معاون عمرانی استان اردبیل یه سه موضوع مهم استان اردبیل اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات راه‌اهن اردبیل به میانه است تا مردم همراهی و کمک نکنند و شبهه ناکارامدی برطرف نخواهد. راه اهن اردبیل الان به ۹۲ درصد رسیده است و این سانتیمتر به سانتی‌متر در کف میدان قابل لمس است.

وی گفت: در سه سال گذشته ۲۲ درصد پروژه ر‌اه‌آهن پیموده شده در سه سال گذشته امروز بعدا ز نزیک سال از آغاز دولت سیزدهم از ۷۴ درصد به بیش از ۹۲ درصد رسیده است.

میرجعفریان با بیان اینکه سختی اجرا تمام شده و تونل‌ها آماده بهره برداری هستند گفت: اخیرا ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تامین اعتبار شده و در مرحله پایانی هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث آب شرب و کشاورزی نیز مشکلات متعددی است گفت: حدود ۵۵۰ میلیون مترمکعب در سه سد ما جمع شده و سد‌های عمارت و گیوی نیز ۵۰درصد ابگیری شده و اثرات آن ملموس است. 

معاون عمرانی استانداری اردبیل به عرصه گاز و خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: در بحث گاز یکی از دغدغه‌ها تامین گاز در صنایع است، یکی از پروژه‌های در این زمینه کمتر از یکسال از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار بوده، ۳۰ کیلومتر مسیر حفاری را سپری کرده و ۱۰ کیلومتر نیز لوله‌گذاری شده است و این روند تا حل مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی به بحث مسکن نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مسکن یکی از دغدغه‌هاست ما است گفت: بالای ۵۰ درصد سبد خانواده را مسکن تشکیل می‌دهد بنابراین حل مسکن منجر به حل بسیاری از مشکلات خانواده‌ها از جمله ازدواج جوانان می‌شود.

میرجعفریان با بیان اینکه مسکن‌سازی خود منجر به تولید شغل می‌شود، گفت: ۶۴۰ هکتار در شهرک سلیمانی به نهضت ملی مسکن اختصاص یافته بطوریکه ۱۵ هزار واحد مسکن در حال احداث است که تا پایان سال به همراه ۸هزار مسکن روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: گام‌های بلندی برداشته شده و درصدد هستیم دغدغه جوانان ریشه‌ای حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار