امام جمعه ایلام:

ظرفیت شبکه‌های تربیتی صالحین بسیج در کشور بی بدیل است

حجت الاسلام «کریمی تبار» گفت: ظرفیت شبکه‌های تربیتی صالحین بسیج واقعا در کشور بی بدیل است، مسیر تربیت نسل جوان مومن انقلابی پای کار، تنها از مسیر تربیت و تزکیه میگذرد و این وظیفه شبکه گسترده صالحین در کشور است.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶ - 13June 2024

ظرفیت شبکه‌های تربیتی صالحین بسیج در کشور بی بدیل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام‌والمسلمین «کریمی تبار» امام جمعه ایلام در نشست مجمع استاد یاران صالحین ضمن تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه امیرالمؤمنین استان، اظهارداشت:سردار حسینی در هر جایی خدمت کرده اند،زیبادرخشیدند و باعث خوشنامی برای استان و کشور بودند.

وی بیان کرد: سردار حسینی برای حضور در استان ایثار کردند چراکه ایشان مشاور فرماندهی کل سپاه بودند، و با بازگشت به جایگاه قبلی  که بر مبنای تقوا و تکلیف گرایی، در واقع ایثار کردند، که بنده از این تواضع ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

امام‌جمعه ایلام گفت:ظرفیت شبکه‌های تربیتی صالحین بسیج واقعا در کشور بی‌بدیل است و مسیر تربیت نسل جوان مومن انقلابی پای کار، تنها از مسیر تربیت و تزکیه می‌گذرد و این وظیفه شبکه گسترده صالحین در کشور است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر چه قدر روی کارهای فرهنگی و کادرسازی، سرمایه گذاری و کار کنیم خروجی بالاست، کارهای بدون خروجی هیچ ارزشی در جامعه ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت شبکه صالحین برای تربیت نسل جوان، عنوان کرد: باید در شبکه صالحین توجه و کارهای ویژه صورت گیرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در شرایط الان که انتخابات است، باید سمت و سوی جامعه برای مشارکت حداکثری و هم انتخاب اصلح با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله شبکه صالحین حرکت کند.

انتهای ایلام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار